miercuri, 2 februarie 2011

Flori

De multa vreme nu am mai scris despre flori...Pasiunea mea pentru ele in nici un caz nu s-a evaporat,insa alte ocupatii au devenit prioritare.
Desi nu cu multumire,am luat niste decizii legate de pasiunea mea.Chiar daca vreau, sunt constienta ca nu se poate sa am florile pe care mi le doresc;mai bine zis numarul de flori pe care mi-l doresc.Din cauza lipsei de spatiu si din cauza ca nu le pot oferi un mediu adecvat pe timpul iernii am pierdut multe dintre ele si am luat hotararea sa nu mai achizitionez flori de interior.In casa este prea cald pentru ele iarna si nu se simt bine.Ca orice iubitor de plante prefer sa nu le mai am decat sa le chinui.Pentru ca totusi nu pot sa nu ma ocup de ele ma voi multumi cu cele pe care le-am salvat si imi voi canaliza eforturile spre gradinuta.
Deja,fiind februarie,am mancarici la degetele si am inceput sa ma framant,sa imi fac planuri,sa verific semintele culese anul trecut.Chiar daca am doar 5-6 metri patrati de gradina sa stiti ca pun tot la fel de multa pasiune ca intr-una mare.Poate mi-e mai greu pentru ca vreau multe si nu am unde le pune.De abia astept sa ma apuc de semanat si de urmarit cu sufletul la gura ce iese,cat iese si cum iese.
Pana cand ma mobilizez sa fac niste poze va daruiesc o...amintire :)

Va pupam!Zi plina de zambete va dorim!

Un comentariu:

  1. i-am aratat lu'tusa florile si pana sa apuc sa-i spun ca-s de asta vara ,ea, mai mai sa arunce trandafirii in ger ca de ce au doar frunze (de-au umplut geamu'-ca s-o citez)si nu au si flori ca al tau?!...si a mai spus sa nu mai apari in vreun fel urat in fata "baietului"sa faca vreun soc Doamne fereste ,da ?!ei,ei,ei daca ai sti cum ma abtin sa nu spun tot ce cred eu legat de tine si tu ma certi pt.asa de putin?!hihihihi,va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere