sâmbătă, 5 februarie 2011

Flori

Va spuneam de curand ca am inceput sa ma gandesc cu seriozitate la ce voi face anul acesta cu gradinuta si jardinierele.Nu cred ca voi face rasaduri,ci voi pune semintele direct in gradina.Totusi mai am timp sa ma razgandesc,mai ales stiind din experienta anilor trecuti ca semintele germineaza destul de repede.Daca aleg sa fac mai intai rasaduri pot sa fac o gradina foarte bine organizata cu fiecare floricica la un loc bine stabilit si nici nu voi fi nevoita sa le raresc.Cand raresc florile imi este tare greu pentru ca nu am intotdeauna loc unde sa le pun pe cele scoase,vecinele deja au si ele destule si ma doare sufletul sa arunc florile.
Anul trecut deja se simtea...criza asa ca am decis ca anul acesta sa nu mai investesc in flori si am cules semintele florilor care mi-au placut mai mult.Am facut din coli xerox plicuri,am scris pe fiecare ce seminte contine si eventual cand se seamana.Vom vedea cat de bine am procedat in primavara.
Astazi mi-am facut lista cu seminte si ma voi gandi cum si unde le pun.Bineinteles ca pana voi incepe sa seman planurile mai mult ca sigur se vor schimba de cateva ori.
Lista de seminte:
maci;flori de piatra(portulaca);mix de gura leului;garofite;maci californieni(am descoperit ce sunt anul trecut cu ajutorul lui Constantin);galbenele;gura leului cu flori foarte mici,5 feluri de craite;flori nemuritoare;mai am niste floricele mov foarte micute,de primavara si unele albastre carora nu le stiu numele,insa mi-au placut foarte mult.
Vreau sa iau caldaruse de la vecina mea.
Femeia de serviciu de la scoala imi va da niste dalii si crini de toamna.
Voi vedea acum cum le voi imparti.
Langa leusteanul pe care il am vreau sa pun niste patrunjel,marar si poate un pic de busuioc.
Era sa uit de capsuni big grin Poate anul acesta voi avea mai mult succes si Andrei se va satura de capsuni de la noi din curte.Ii plac foarte mult.
De abia astept primavaraaaaaa!!!!
Am emotii ca nu stiu cum a rezistat levantica pana acum si cine stie cat va mai dura iarna aceasta...la fel cu trandafirii pitici si crinii degradina,pe care nu i-am scos deoarece pe instructiuni scria ca pot rezista peste iarna in gradina.
Sunt foarte nerabdatoare sa vad cum va fi caprifoiul(manuta Maicii Domnului)anul acesta.Anul trecut a facut doar cateva flori caci era mic si tot se simtea mirosul superb cand treceam pe langa el.
Cam astea sunt...
Week-end frumos va doresc!Fug si eu sa imi termin treburile.
Era sa uit...Un blog foarte fain si util bloggerajutor Nu reuseam sa pun link-uri in postari...si am apelat la acest sit.Problema mi-am rezolvat-o singura pana la urma printr-o intamplare intre timp,dar cel care se ocupa de sit a raspuns foarte prompt si de aceea m-am decis sa va zic si voua.
Va pupam!

2 comentarii:

  1. mai sa iti iasa cum vrei tu si sa fi rezistat florile. abia astept poze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi!O astept pe Maria laanul sa mi le ciufuleasca...nu de alta,dar anul asta va fi prea micuta :D

    RăspundețiȘtergere