joi, 3 februarie 2011

Mai este doar putin din vacanta si am senzatia ca de abia acum a inceput.Daca nu ar fi atat de frig la noi in scoala totul ar fi minunat.
Inca sunt in asteptarea verii frumoase,insorite si CALDUROASE :D
Am mai lucrat cate ceva cu croseta...am reusit sa termin o vestuta,dar pozele sunt un dezastru si voi incerca astazi sa mai fac cateva.Am inceput sa fac o perdea pentru bucatarie,pe care Andrei mi-o lauda la toata lumea spunand ca e "fumoasa;este pintu tata a buctarie"(este pentru tata la bucatarie).
Andrei ma innebuneste cu un videoclip de la Black Eyed Peas cu roboti,mi-l cere nonstop si canta "amabi...amabi..."
Aici urmareste o pisica pe geam.Mi-a placut tare mult privire lui."Mami vino repede!Uite pisica daguta!E foarte daguta!Vino veezi!"Uneori vorbeste atat de corect ca nici nu imi vine sa cred.Cand a trecut timpul?Peste numai 3 luni face 3 ani.


Va pupam!Va dorim o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu