luni, 7 februarie 2011

Pedeapsa

Nici nu am ajuns azi bine de la serviciu si l-am pedepsit pe Andrei.A crescut destul de mare sa priceapa ce este pedeapsa si il doare mai tare decat orice altceva.L-am pedepsit pentru ca a scris pe perete.Daca in vremurile cand era bebelus v-am prezentat cu "mandrie"opera de arta acum lucrurile s-au schimbat si Andrei nu mai are voie sa faca ce il taie capul.In mare masura reusesc,dar uneori mai scapa pe de laturi,de exemplu astazi.
Nu va imaginati ca ar fi cine stie ce pedeapsa....Il trimit in camera lui,in care practic sta sosul, si nu are voie sa iasa de acolo.Totul se petrece cu usile larg deschise intre noi.Numai ideea ca este pedepsit il intristeaza foarte tare.Nu stiu daca e reala treaba asta cu zodiile,dar e un taur incapatanat,mandru si orgolios(ca si mama-sa )si de aceea functioneaza genul asta de pedeapsa.I-am explicat de ce este pedepsit si bineinteles ca l-am certat si el:-Vreau sa ceri scuze!
Eu: -Vrei sa ceri scuze TU ca ai facut prostii?
El:-Nuuuuuuuuuuu!!!Tu ceri scuze a mine ca ai certat pi mini si est suparat!!!(tu sa-ti ceri scuze ca m-ai certat pe mine si sunt suparat).
Plangea de mi se rupea sufletul,dar nu am cedat.
Totul a trecut si lucrurile au revenit la normal.I-am facut poze.
-Hai mai bebe uita-te la mine!
-Eu nu est bebe,est biat mare!!!(eu nu sunt bebe,sunt baiat mare)batting eyelashes
Inca mai are un pic ochisorii rosii,dar toate trec pana la urma.
Va dorim o saptamana frumoasa!
Va pupam!

10 comentarii:

  1. vine o vreme cand copii nu mai au voie sa faca tot ce vor si cand o gafeaza, o pedeapsa e binevenita. nu sunt adepta batailor, dar pedeapsa doare mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, of! Cum ai avut inima sa certi baiatul mare... Mi-a placut pozitia lui Andrei, cearta ca cearta, ce a facut nu conteaza, dar tu sa iti ceri scuze. :))) O saptamana frumoasa si calma!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Veronica,asa-i ca doare...
    @Iuli e barbat cu adevarat.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ca trebuie sa recunosti ca in tot raul e si un bine, cu ce ne mai "furai" noua un zambet daca nu scria el pe pereti? :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Haide Catrinel....ca peretele se vopseste , dar o moaca de smecher poznas...e delicioasa... :-))

    RăspundețiȘtergere
  6. Concluzia e ca baiatul avea dreptate si trebuie sa imi cer scuze,nu? :))))
    @Ina ai dreptate :)
    @Ana-Maria moaca e delicioasa intr-adevar,dar uneori numai in poze :DAsta era problema:peretele e de curand vopsit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Tăuraşilor, sunteţi tare simpatici! Sunt tare bucuros să mai aflu şi alţi membri în "clubul taurinelor"! :D Suntem cu adevărat tare căpoşi şi orgolioşi!
    Las' că-i trece lui Dei, oricum el are cea mai mare încredere în mămuca lui! E bine că îl înveţi şi disciplina. Este mare lucru!

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa recunoastem ca avem si defecte,noi taurii,dar mult mai multe calitati :D.
    Nu imi place indisciplina in nici un mediu si la nici o varsta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pari tare mandra ca ai reusit sa-i provoci durere si...disciplina? bietul copil :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei!!!Copilul meu nu e maltratat,nu e speriat,nu e batut...Eu stiu ca acest cuvant disciplina suna dur,dar a fi disciplinat inseamna inclusiv sa dai "Buna ziua !" si nu cred ca e asa un mare chin.Crezi ca mie nu imi e mila cand il vad suparat?Dar mai tarziu cand nu il voi putea stapani nici cum si se va purta mizerabil cu mine nu cred ca vei veni sa ma compatimesti,ci eventual vei trage concluzia ca nu am fost in stare sa il educ.Nici nu stiu de ce raspund unui...anonim.Daca tot il compatimesti pe Andrei zi si tu un nume ca sa stiu din partea cui sa ii transmit aceste sentimente.

    RăspundețiȘtergere