luni, 28 februarie 2011

Primavara , martisoare si narcise

Desi eram foarte nerabdatoare sa vina primavara , ea m-a luat prin surprindere . Cu atata ninsoare si zapada in jur nici nu mi-am dat seama ca din punct de vedere calendaristic maine va incepe primavara . Astazi intr-o discutie cu colegele mele care au hotarat sa facem serbarea vineri eu le-am zis ca au luat-o razna ca peste cateva zile va fi abia intai ... M-au lamurit pana la urma ca maine este prima zi din luna martie . Si asa mi se pare cam devreme serbarea , dar majoritatea decide .
Ideea este ca nu am facut nici un martisor gandindu-ma ca mai am cateva zile si nici nu vreau sa cumpar . Asa ca in seara aceasta ma apuc de martisoare pentru colegele mele . Noroc ca nu sunt multe .
Am reusit in sfarsit sa termin cutia de lapte a lui Andrei . Nu sunt pe deplin multumita , dar arata mai bine decat inainte .
Borcanul de langa este decorat mai demult . Acum am pus pliculetele mele de ceai in el .
Pe capacul cutiei am facut un " A " si un " H " .Sotul meu a zis ca nu se vede si chiar daca este asa mie imi place cum arata .
O zi frumoasa !
Va pupam!

4 comentarii:

  1. foarte fain au iesit, imi place verdele asta viu, primavaratec

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase lucruşoare catrinel.:)
    O primăvară cu muuult soare vă doresc.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi nu este una din culorile mele preferate nu stiu cum fac ca tot de verde ma lovesc .

    RăspundețiȘtergere
  4. Steluta iti multumesc ! Asemenea iti uram si tie !

    RăspundețiȘtergere