marți, 15 februarie 2011

Vesta

day dreaming Am tot visat eu cu ochii deschisi la masina de cusut.Luna asta mi-am luat inima in dinti si i-am zis sotului ca pastrez toti banii si imi iau masina ca asa cu taraita eu nu reusesc sa strang ca tot timpul gasesc cate ceva ce mi-ar trebui si bla bla bla.Imi gasisem o mie si una de argumente.El,spre surprinderea mea,nici nu a clipit si a acceptat.Eu tot il bateam la cap sa ma asigur ca nu glumeste.Mi-a zis ca stie ca mi-o doresc mult si oricum nu rezolvam mare lucru cu banii aia.Bineinteles ca mi-a spus ca daca nu lucrez la ea si o sa zaca plina de praf in pod sau nu ii cos cand imi cere ceva mi-o leaga de gat si ma da la pesti sa ma manance(dezavantajul de a sta pe malul Dunarii).Acum am trei masini care imi fac viata mai frumoasabig grin si nu va ganditi la autoturisme ca nici carnet nu am.Asta-vara a incercat sotul sa ma invete pe camp sa conduc...nu prea imi placea,dar imi era drag ca faceam ceva impreuna.Am masinile de spalat vase si rufe si acum masina de cusut.
Sa revin....Am fost precum o albinuta bee si am reusit sa termin o vesta pentru Andrei.Am facut-o dupa una mai mica,care nu ii mai venea.
  Aici se certa cu mine ca vesta e "pintu" mine ca este prea mare.Pna la urma l-am convins ca nu este pentru mine,ci pentru el si ii este buna.
Este pentru prima data cand croiesc ceva de la zero si cand folosesc o masina de cusut asa ca defectele pe care le vedeti sper sa le treceti cu vederea.
Am transformat un hanorac,pe care nu l-am purtat niciodata pentru ca nu imi placea deloc.
Va dorim o seara buna!
Va pupam!


2 comentarii: