luni, 21 februarie 2011

Zi de luni...

Astazi am fost foarte activa si am reusit sa fac o multime de lucruri . Numai ce am terminat o bluzita pentru Andrei . Nu este perfecta , dar arata mult mai bine decat vesta - parerea mea . Cand voi reusi sa ii fac poza vi-o voi prezenta . Cea mai mare satisfctie este ca Andrei nu mai voia sa o dea jos dupa ce i-am pus-o pentru a o proba . Am incredere in el la capitolul acesta caci vesta nici acum nu o imbraca pentru ca nu ii place ,deci este sincer si stie ce ii place si ce nu .
Nu am reusit astazi sa crosetez . Am inceput pentru bucatarie o perdea . Este un proiect mai indraznet pentru ca am mai mult de crosetat , dar sper sa iasa ceva frumos si chiar daca nu o termin prea repede imi doresc sa fie gata pana in vara . Nu este foarte mare fereastra , dar eu acum fac mai multe lucruri odata si avansez mai greu . Niste poze ca sa va faceti o parere...
Cu aceasta ocazie mi-ati vazut si masina mult dorita .
Detaliul perdelei ... viitoarei perdele
Modelul l-am luat de aici .
Sper ca v-a placut . Eu m-am bucurat foarte tare ca am prins un pic de soare sa pot face pozele .
Noapte buna!
O zi frumoasa si insorita va doresc pentru maine!
Va pupam!

7 comentarii:

  1. esti foarte harnicuta!
    sa ai spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fata harnica esti. sa ai spor! abia astept sa vad perdeaua, m-ai facut curioasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Loredana!
    @Veronica multumesc!Din pacate mai ai de asteptat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo!!! frumos crosetezi! esti tare priceputa!

    RăspundețiȘtergere