joi, 3 martie 2011

Am racit ... bleah sad

Andrei de vreo cateva zile tuseste si eu cam de ieri m-am pricopsit cu o raceala urata . Ma doare ingrozitor tot corpul , am frisoane si de abia ma mai tin pe scaun . Bine ca maine am serbarea pe la zece si dupa aceea voi pleca acasa . Poate in week - end ma recuperez . Daca nu ar fi serbarea nici nu cred ca as fi mers la serviciu , mai ales la cat de frig este . Sper ca de data aceasta va fi diferit fata de Craciun si ca nu am muncit si m-am consumat in zadar .
Poate reusesc sa il pacalesc pe Dei sa ma lase sa stau intinsa pana vine sotul , nu de alta , dar daca ma intind vine peste mine , se urca pe mine si este mai rau decat daca as sta la calculator .
Va pupam !

6 comentarii:

  1. Va doresc insanatosire grabnica și sa aveti parte de o serbare reusita maine! Ce predati?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ! Acum sunt educatoare la gradinita din sat .

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate , dragilor! Insanatosire grabnica! Sa va odihniti in weekend si luni sa incepeti cu bine saptamana!
    Weekend cat mai usor!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim mult ! In loc sa imi fie mai bine mie mi-e mai rau . Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  5. ceaiuri multe cu lamaie si miere, poate si sirop de muguri de pin daca expectorati. e bun si pt tuse seaca asta. aveti grija de voi

    RăspundețiȘtergere
  6. Le-am incercat , dar cred ca avem raceala care tratata dureaza 7 zile si netratata ... o saptamana :)Problema e ca ne-am pricopsit si cu pui de infectie .

    RăspundețiȘtergere