marți, 8 martie 2011

...

Am lucrat cu mult , mult drag la ea . Am avut mari emotii daca mamicii ii va placea sau nu . Am fost foarte nerabdatoare sa vi-o arat si voua , dar nu am vrut sa stric surpriza . Acum ca mamica a primit-o pot sa vi-o arat .
Este pentru o mica printesa asteptata in aceasta luna si care va avea un nume foarte frumos : Maria .
Mie imi pare un fulgulet si imi inchipui un bot de fetita in ea .
Mi-a placut nespus sa o lucrez si in mod cert voi mai face lucrusoare pentru bebelusi .

7 comentarii:

  1. Este extraordinara! Un fulgulet roz! Sa o poarte sanatoasa, printesa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ina , Iulia , Mariana va multumesc !
    Iuli astept startul :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Concluzia mea? Trebuie sa faci musai o fata.
    Multumesc din tot sufletul. Ti-am spus, e absolut adorabila. Si la toti ma laud cu ea. Si cand o sa-i ramana mica, eu tot o voi pastra.
    MULTUMESC DIN INIMA

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Veronica nu e timpul pentru inca un copil . Ma bucur foarte tare ca iti place .
    @ Multumesc Steluta !

    RăspundețiȘtergere