duminică, 20 martie 2011

Ce mai zice Andrei ?

Eu ca sa il alint ii zic Andreiutu , iar el acum cand il intrebi cum il cheama iti raspunde ca este Diiutzu.

Repeta ca un papagal tot ce spuneam si m-a suparat.
Vine , ma ia de gat si cu un zambet dulce imi zice :
- Am gumat maaaa ! (am glumit )

Foloseste trecutul verbelor intr-un mod tare haios . Are o minge de cauciuc pe care evident a spart-o . Vine dimineata la mine , caci noaptea dormise cu ea si imi zice cu un glas plangacios :
- S-a muiiiit .
- Poftim ?!
- S-a muit . Vine tata vine cu explicatia :
- S-a muiat ... s-a dezumflat mingea lui albastra .
Ups !

L-am pus sa scoata vasele din masina.Imi zice:
- Nu scot cutitele ca taie .
- Bravo ,mami . Asa e .
Vede cutitul de paine .
- Asta est ( nu am gresit , asa zice ) cel mai mare cutit care am vazut eu vreodata astazi .

sulicel - soricel
eu est - eu sunt


4 comentarii:

  1. Ce dulce,cred ca-ti vine sa-l mananci!E o perioada tare frumoasa.Pupam Diiutzu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori imi vine sa il mananc de drag , alteori de nervi :) . Perioada este magnifica . Si noi va pupam !

    RăspundețiȘtergere
  3. pupa-l maxim de la mine...e un dulce si un dragalas. abia astept sa dau si eu din casa din incercarile fii`mii de a ne conversa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai ai un pic de asteptat .
    Sa vezi la ce ma gandeam aseara ... Tu daca te duci sa nasti pune-l pe sotul tau sa dea de stire si pe blog sa nu o iau eu razna ! :D Ca eu cum vad ca lipsesti o zi , cum ma gandesc ca esti la nascut :)))))
    Va pupam dragutelor !

    RăspundețiȘtergere