luni, 14 martie 2011

De ce extravaganta ?

Probabil cand ati citit despre cadoul meu v-ati pus aceasta intrebare . De ce consider ca o colectie de carti este o extravaganta ? Facem si noi parte din majoritatea persoanelor care se straduiesc sa stranga si sa isi imparta cheltuielile astfel incat sa continuam sa traim normal . Acum orice nu are o utilitate foarte practica a cazut pe ultimul loc la capitolul extravagante . Sunt dispusa sa dau 10 -20 lei pe o carte din cand in cand , dar cand vorbim de o suma apropiata de 100 lei ma gandesc de doua ori inainte . In plus daca tin neaparat , aceste carti le pot lua gratuit de pe internet . Dar eu mi le doresc si ziua mea se apropie , asa ca " imi fac de cap " . E pacat ca nebunia in care traim in ziua de azi te impinge sa te concentrezi pe lucrurile strict materiale si cele sufletesti trebuie sa te straduiesti sa nu le lasi la o parte .
O zi frumoasa !

6 comentarii:

  1. din pacate lumea e tot mai mercantila si te sileste sa lasi ale sufletului de-o parte.
    noi avem o mie si una de nopti in colectia veche. in asta noua sincer nici nu mi-o doresc. dar sper tu sa o primesti.
    te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce nu ti-o doresti ? Pentru ca o ai deja sau ai un alt motiv ?
    Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  3. mie sincer nu imi pare extravaganta. e dorinta ta pt ziua ta de nastere si cred ca ar tb sa ti-o implinesti

    RăspundețiȘtergere
  4. O consider extravaganta pentru ca am nevoie de o ocazie speciala sa imi satisfac dorinta . In mod obisnuit nu as fi facut asta .

    RăspundețiȘtergere