vineri, 18 martie 2011

Dragilor ...

... sunt intr-o perioada nu foarte buna . Lucrurile nu sunt foarte grave ,dar sunt suparatoare . Pentru ca am promis ca de acum incolo voi incerca sa pastrez "loc'sorul " acesta linistit , vesel , frumos si astfel sa veniti cu drag la noi in ... vizita , nu voi intra in detalii . Am vrut doar sa imi motivez intr-un fel absenta .
Nici vremea nu imi este de ajutor ... La noi este vreme de sfarsit de octombrie mohorat si ploios .
Seara buna !
Week-end frumos si plin de soare !

6 comentarii:

  1. si la noi e o vreme aiurea...inourat, ploua, lapoviteaza...zici ca vine toamna si nu primavara.
    per sa treaca cat mai repede aceasta perioada mai nefasta pt voi. pupici si aveti grija de voi

    RăspundețiȘtergere
  2. Catrinelule, imi pare rau ca esti in butoiul cu melancolie, asa numesc eu starile astea. Nu stiu daca te incalzeste cu ceva, dar mai inoata si altii in astfel de ape tulburi, nu dam nume:) Nu te-ar inveseli un borcan cu dulcegarii? Te mai poti inscrie pana maine la 10. NUmai bine iti urez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si la noi e vremea mohorata,desi cred ca la tine e mai mult de atat.Dar noi te imbratisam cu speranta ca-ti va trece.Pupici si un sfarsit de saptamana linistit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gândeşte-te ce-ţi place, mâine e duminică.;)
    O zi cu soare îţi doresc.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea...tare naspa mai sunt aceste stari...insa o veni ea si vremea buna cu soare....! Maine e ziua ta preferata! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc !
    Nu sunt melancolica , ci am probleme cu bunica unor copilasi de la gradinita si nu reusesc sa ma detasez .

    RăspundețiȘtergere