duminică, 20 martie 2011

Imi plac ( e ) ...

Buna ! Nu am putut lasa sa treaca duminica fara sa imi fac lista cu ce imi place . E un exercitiu bun si sa stiti ca de cele mai multe ori imi aduce un zambet . Daca vreti puteti incerca si voi .
1 . Bambi ( chiar acum Andrei se uita la el ) Am si o scena preferata - cand Bambi da de sconcs si zice ca e " floare " ,iar acesta se rusineaza .
Da , ma uit si acum cu placere la desene animate ... diferenta este ca acum cand eu si sotul ne prindem savurand cate un desen animat dam vina pe Andrei laughing
2 . Cum ma corecteaza Andrei ca el este " Diiutzu " ( Andreiutu ) si nu " biat mare"
3 . Sa cos , sa crosetez , sa pictez , sa fac tot felul de lucruri .
Inainte cand sotul meu imi spunea ca sunt suparata pentru ca am prea mult timp liber in care ma gandesc la lucruri negative ma suparam . Dar desi sunt un taur orgolios recunosc ca avea dreptate . Este foarte important sa gasim ceva din care sa ne incarcam si care sa ne bucure . Eu am avut o perioada cand ma simteam ca in cusca in satul acesta . Simteam nevoia sa plec , sa ies , sa zburd ... simteam ca viata pe care o duc nu ma mulutmeste , dar cand am ales sa imi urmez pasiunile am inceput sa fac lucruri utile pentru noi toti , sa nu mai fiu atat de uricioasa si sa imi fie de ajuns tot ce am . Am reusit sa deschid ochii si sa vad ce frumuseti ma inconjoara , cat de mult ma sustine si ma iubeste sotul meu . Mi-am gasit bucuria in lucruri mici . Mai am momente in care nu sunt in regula , dar acestea nu sunt cauzate de mintea mea , ci vin din exterior si ma straduiesc rapid sa le rezolv pentru a fi din nou fresh .
4. Zilele insorite .


2 comentarii:

  1. uuuuuuffffffffffff!chestia asta cu Vivaldi m-a facut ...nostalgica???!!!tu intelegi ce vreau sa spun si DA bucuriile vietii se fac din lucruri mici,ne trebuie fff putin pt.fericire,de cate ori primim o provocare sa avem puterea ca in secunda 2 sa ne incapatanam macar sa ne gandim la ceva mic si frumos si gata,tarziu f.tarziu am invatat asta,bine nici acuma nu-mi iese tot timpul dar oricum e mai bine!de dimineata m-am bucurat enorm cand am vazut ca si anul asta a iesit prapadenia aia de ghiocel micut,micut dat de Adelina,iese in fiecare an la fel de mic si de fiecare data singur , singurel...e uimitor si tare ma mai inveseleste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama trebuie sa exersezi mai mult!
    Ghiocelul apare pentru ca a fost daruit de manute de copil :)

    RăspundețiȘtergere