luni, 7 martie 2011

In incercarea de a-l convinge pe Andrei sa nu mai streseze pisica , care doarme cu labele in sus pe unul din fotolii ii zic :
- Andrei lasa pisica , te rog !
- Nu e noaptea acum . Mitziiii ! Tezeste-te !
- Andrei , Mitzi e obosit ca el noaptea nu doarme , el prinde soareci ca sa manance .
- Nu ! Doar pesecile urate pind soareci ! Mitzi are mancare , care ii da tata sa mananca Mitzi cand mananca eeel .
raised eyebrows
In unele cuvinte nu il zice deloc pe " r " , iar in altele il accentueaza foarte tare .
Cred ca aparatul foto a dat ortul popii definitiv . Astept a doua opinie , cea a sotului . Daca este asa va trebui sa inlocuiesc ceea ce aveam pe " lista " de dorinte pentru ziua mea cu un aparat . Ce mi-ar placea nu se incadreaza in nici un caz in buget asa ca ma apuc de scormonit pe internet pentru ceva macar asemanator la un pret mai micut . Apoi prezint ce am gasit expertului la capitolul tehnic de la noi din casa pentru a obtine aprobarea hee hee Ce exprimare ! Auzi ... aprobare .hee hee
Va pupam !
O saptamana frumoasa va dorim !

5 comentarii:

  1. mare necaz cu aparatul foto si nu glumesc pt.ca de fiecare data am un picut de suparare cand vad ca nu-i nici o poza cu Dei!
    ma bucur ca v-ati mai revenit!
    "LA MULTI ANI!" mamico si sotie,ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a binecuvantat cu asa un copil...orice parinte s-ar bucura,iti multumesc si te respect pt.ceea ce esti,pt.cum gandesti,pt.ca existi in viata si sufletul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai linistita ca a venit tata nostru si a reparat ce mama a stricat :D . Nu e perfect aparatul , dar macar acum il pot folosi .
    Multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioooi, ce coincidenta, si mie mi-a "decedat" aparatul foto in weekend. E jale mare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Al meu din fericire dupa interventia sotului inca functioneaza chiar daca e fixat intr-un mod ciudat de doua suruburi acolo pe unde bag bateriile .

    RăspundețiȘtergere
  5. Te iubesc din suflet,te respect,te admir de asemeni si inca odata LA MULTI ANI TANARA DOAMNA!

    RăspundețiȘtergere