vineri, 11 martie 2011

Nu am scris de ...

... trei zile si am senzatia ca a trecut o saptamana .
Raceala se rezuma acum la tuse si atat , asa ca mi-am reluat obiceiurile dupa ce am pus casa la punct , caci aveam senzatia ca ma sufoca dezordinea .
Aveam foarte multe haine , pe care nu le purtam din cauza ca nu imi placeau prea tare , asa ca le-am modificat pe toate . Sunt foarte incantata si ma simt ca si cum mi-as fi reinoit garderoba pentru casa .
Baietii sunt bine si fac sotii impreuna .
Aici se uitau la niste filmulete 3d .
Se susotesc ... Va puteti imagina usor de cine rad .
Barbatii mei ...
Seara frumoasa va dorim !

5 comentarii:

  1. E frumos si cald si bine la tine in casa. Se vede din imagini.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te felici fiindca te pricepi la modificat haine.Cat despre baietii tai...sunt foarte haiosi cu ochelarii.O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Asa este ! E placut sa traiesti cu noi ;) :)))
    @ Beatrice este foarte util acest lucru . Acum ca am si masina de cusut fac asta mai des , mai bine si cu mai multa placere .
    Si mie mi s-au parut comici !

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu pot sa cred ca acolo rad de cineva, ci mai degraba se sfatuiesc care sa te ajute mai intai. frumosi barbatii tai, in special cel mic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Veronica ! Daaaaaaaa ... care sa ma ajute ;)

    RăspundețiȘtergere