vineri, 25 martie 2011

Numai ce am terminat de facut ordine ... Da , am insomnii .Va spun asta ca mai mult ca sigur daca vede cineva ora la care scriu zice ca sunt un pic dezorientata temporo - spatial . Ieri m-am simtit sfarsita si nu am facut nimic , nimic . Am reusit sa il conving pe Diiutzu sa doarma pe la 9 si ceva doar un pic leganat si apoi ca "baietii mari " , adica unul langa altul , desi dormise foarte bine la pranz . La 2 cand mi-a cerut laptele somnul meu s-a terminat , asa ca am iesit tiptil si m-am apucat sa fac treaba ce nu o facusem ieri , mai ales ca astazi e sarbatoare si ma gandesc ca poate Doamne Doamne face nani si nu se supara ca am bagat eu vasele la spalat , am intins rufele si am strans jucarii de copil cuminte . Dintr-o data casa s-a luminat , dar somnul meu nu vine . Cel mai rau este ca intotdeauna mi se face somn cam cu o ora inainte de ora la care trebuie sa ma trezesc .
Va pup!
O zi frumoasa sa aveti azi !

2 comentarii:

  1. Cum scriam anterior....si eu ca si tine , in plus imaginatia imi joaca feste , cam confund visele cu realitatea...e grele!
    Dar trec si de asta....

    Week end placut sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa iti revii curand . Ne-a innebunit frigul , acum astenia de primavara cred si in plus alte probleme .Te pupacim!

    RăspundețiȘtergere