miercuri, 23 martie 2011

Premii

Am primit aceste premii frumusele de la Loredana . Eu de fiecare data cand primesc premii ma bucur foarte tare . Multumesc mult !Esti o draguta !
Desi eu sunt cam egoista in general nu voi pastra aceste premii doar pentru mine ci le voi imparti cu drag cu : Ana Maria - sper sa o faca sa zambeasca , Veronica - acus vine Mariuca si sa fie din prima premiata :)) , Steluta - asa frumos scrie si le merita din plin , Irina - sper sa ii aduca un zambet si sa vada iar viata un pic mai ... roz , handmadeina - pentru ce creeaza , 2mainidibace .
Va pupam!
O zi frumoasa !

6 comentarii:

  1. Multumesc frumos , Catrinel! Eu sunt putin cu pluta zilele astea....asa ca te rog nu te supara , sunt cam neatenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere ! cum sa ma supar ?! Te inteleg si te pup !

    RăspundețiȘtergere
  3. Catrinel, multumesc frumos ca te-ai gandit la mine! Pentru ca nu am postat niciunul din premiile primite pana acum nu o sa-l postez nici pe acesta, nu ar fi corect. Sper sa nu te supere foarte tare acest lucru. Cine se supara...taiem nas :)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ma supar deloc .Ideea era ca m-am gandit la tine si ca imi place ce faci ,nu sa le pui neaparat pe blog . Este optiunea ta . Te pup !Seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere