vineri, 4 martie 2011

Rugaminte pentru mamici ...

Dragele mele,
Am doua de fapt ... Incep cu prima :
Sunt constienta ca nu suntem perfecte , ca nu intotdeauna facem asa cum visati , ca cel putin o data v-am certat copilutul , ca poate pur si simplu va suntem antipatice ... daaaar incercati sa respectati omul care sta cu copilul dumneavoasta zi de zi macar cinci ore si are grija de el . Pentru mine cinci ore ar fi de nepretuit sa pot face treaba fara sa imi stea inima de fiecare data cand este prea multa liniste . Daca nu gasiti alte motive de respect faceti-o macar pentru asta , pentru ca cineva are grija de puiutul vostru cel putin cinci ore pe zi.
Stiu ... respectul se castiga , dar ajung la concluzia ca exista specimene ce habar nu au auzit de acest cuvant .
Nu vreau sa creez polemici si daca va vin replici usturatoare in minte pastrati-le o perioada pentru voi ... macar pana imi trece tot .
Va voi lamuri cand ma voi simti mai bine si mi se mai limpezeste capul .
Si acum a doua ... ( in nici un caz nu sunt in ordinea importantei )
Andrei nu se simte ok si va trebui sa ia antibiotice . Imi puteti da sfaturi cum sa il fac sa ia augmentin pentru ca nu as vrea sa ajunga la injectabil ? Este oare ok daca il dizolv in suc mai multisor ? Va multumesc !
Ma indrept spre cana cu ceai fierbinte si mormanul cu pastile . Urata e raceala !!!
O zi faina va dorim !
Update :
Am vorbit cu dr . si am rezolvat cu antibioticul pana la urma si e bine acum . 
Eu m-am mai calmat , mi-am zis ca asa sunt unii , ma reintorc cu forte proaspete si incerc sa ma tin de promisiunea de a ramane optimista mereu .
Va pupam!
Week - end frumos va dorim !

10 comentarii:

  1. sanatate. si voi sunteti raciti? offf,mama ei de raceala. prea mult nu te pot ajuta/sfatui, insa va doresc sanatate maxima si sa va reveniti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca nu trebuie sa va speriati de injectii.;) Efectul e mult mai rapid. Dar daca Andrei e cuminte si bea siropelul sigur nu o sa ajungeti la ac. Asta trebuie sa-i spui. Însănătosire grabnica.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma sperii de injectiile in sine , dar asistenta medicala de aici accepta cu greu sa le faca , nu vrea sa vina noaptea la noi si este dificil ca este frig . Desi stie ce fel este cu injectiile in momentul in care vin cu siropul asta , le prefera . Ce e drept nici eu nu suport gustul siropului si al prafurilor gen fervex ; imi dau senzatie de voma... Prefer sa beau ceva amar , repede decat un ceai dintr-ala .
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu prea ai incotro, augmentine e adevarat un siropel putin amar, dar de luat, adica cu gust mai mult dulce decat amar, cel putin asa e aici. Mai aveam momente cand nu voia sa il ia nici Diana, dar o culcam , si ea plangamd ca era foratat ii dadeam cam cate un sfert de seringa in 2-3 reprize, trebuia luat oricum, aici nu prea se dau injectii, siropuri la greu

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este ... dulce , insa lui ii creeaza senzatia de voma si nu il ia . Nici nu se pune problema sa i-l dau fortat ca vomita si nu am cum sa il pacalesc . Ia alte siropuri , dar pe asta nu .

    RăspundețiȘtergere
  6. Catrinel , pai cine te-o suparat , teteo?! Zi sa-i dau un cap in gura... :-))
    Haide , draga mea , nu poti face pe plac tuturor e clar ca oamenii judeca dupa aparente si niciodata nu vor merge in profunzime sa anticipeze un suflet uman dincolo de aparente!Ignora , Catrinel...invata indiferenta si treci peste micile rautatile ale unora ce sufera de frustrarile propriei vieti neimplinite!
    Te imbratisez cu mare drag , va doresc insanatosire grabnica si ma bucur ca ai rezolvat cu antibioticul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult de incurajari ! Eu nu vad vreo sansa sa ajung la tine , dar voi trebuie neaparat sa va faceti un drum la vara pana aici macar in trecere . Iti arat si pe cine sa bati atunci :)))
    Te pupam !

    RăspundețiȘtergere
  8. va doresc insanatosire grabnica!imi pare rau sa aud ca aveti nevoie de antibiotic ,uf si siropul ala...incearca chiar in suc mai multicel ca-si face sigur efectul!
    Cealalta problema da-o pe saracie si-nvata te rog mult ca pe prosti nu-i schimbi niciodata,niciodata.Vorba Dnei din Timisoara"un cap in gura "cand chiar nu se mai poate,da vezi ca-ti faci cucui si te va durea(glumesc desigur)

    RăspundețiȘtergere
  9. Merci , mama ! Pentru ca nu ii pot schimba si stiu cu cine am de-a face m-am consumat putin , mi-am varsat of-ul lui Adi si aici un pic si am incheiat subiectul . Nu am mai stat ca inainte sa intorc pe toate partile cate o noapte intreaga , sa ma gandesc si proastele sa fie odihnite si io vai de capul meu :D
    Te pupam !

    RăspundețiȘtergere