sâmbătă, 26 martie 2011

Sambata cu soare

In sfarsit am prins o sambata cu un pic de soare . Din pacate de maine se va inrautati din nou vremea . M-am saturat de frig . Eu chiar nu sunt obisnuita ca spre sfarsit de martie sa fie asa . In zona noastra primavara si vara erau grabite sa vina .
Astazi dupa ce imi termin cafeaua merg cu Andrei in curte . Trebuie sa ma ocup de gradinuta si jardiniere , ocazie foarte buna sa incerc manusile de gradina primite de la soacra mea . Vreau sa curat gradina , sa sap unde este de sapat si gasesc eu ce sa mai fac . Este tarzior , dar timpul ploios si frigul din ultima perioada nu prea m-au lasat sa fac ce imi propusesesm .
Acum imi pare rau ca anul acesta am hotarat sa nu mai fac rasaduri . Daca as fi stiut ca iarna se incapataneaza sa ramana pe la noi atat de mult altfel as fi procedat . Sotul meu mi-a zis ca spre sfarsitul saptamanii viitoare iar vor fi sanse de ninsoare si 0 grade noaptea surprise .
Acum nu pot incheia fara sa vi-l arat si pe Diiutzu ca mamaie imediat ne apostrofeaza big grin
Pescuieste o minge de cauciuc intr-un lighean pe post de barca:
Incercam sa fac poze unei cutiute decorata cu servetel ( o gasiti pe shoristuff ) si a venit si "nea Ion ca e si el om " )
Va pupam !
Sambata frumoasa , insorita si plina de energie va dorim !

4 comentarii:

  1. Pup pe Nea Ion :-D si sa aveti duminica frumoasa....Cat despre vremea rea..uf , cam asa este , cum spune al tau ca bradul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha! Are băiatul talent de viitor mare pescar! iar repetiţia ..."la lighean" îi va prinde tare bine!
    Asta îmi aduce aminte că la 7 ani am prins primul peştişor. Cred că mai mult din greşeală :-), dar pentru mine a rămas o "victorie memorabilă"!

    RăspundețiȘtergere
  3. Are si cui semana . Cred ca de primul peste isi aduce aminte fiecare pescar .E precum prima dragoste :))) Si sotul meu la fel vorbeste de primul pescuit .

    RăspundețiȘtergere