luni, 25 aprilie 2011

25 aprilie e ...

... pentru mine o zi speciala . Acum ceva ani winking intr-o zi de sambata a venit pe lume o fetita . Nu am poze de atunci , dar cuprinzandu-ma nostalgia am gasit poze de la 16 ani , cand eram rebela ( spun unii )  happy si umblam cu bocanci vara si blugi rupti .


M-am mai cumintit vestimentar intre timp , dar tot rebela ( zic altii big grin )
  La 18 ani ...Am asteptat sa se intample ceva special ca tot devenisem majora . N-am simtit mare schimbare laughing


Si acum la 24 de ani ... blugii rupti sunt uitati de mult , ghetele si-au reluat rolul iarna ... cu un baietel minunat , cu un sot la fel . Ma straduiesc sa mentin o familie unita si un camin adevarat , linistit , fara sa ma cramponez ca sunt demodata pentru ca nu visez la cariera , independenta si am preocupari diferite de fostele mele colege .




Va pup !

9 comentarii:

  1. LA MULȚI ANI! cu sănătate, bucurii și o aniversare frumoasa iți doresc, mai ales că e o zi frumoasă de Paște. Pozele spun că ești f frumoasă, deci totul e legat de cuvântul frumusețe și pentru că lucrezi alături de cei mici cred că și sufletul e frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. HEIIII> E ziua ta. LA MULTI ANI cu sanatate si toate cele bune. Vai ce frumoasa esti.
    Sa fii sanatoasa draga mea, sa te bucuri de sot, copil si toti cei dragi tie.
    LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, Catrinel! Multa sanatate tie si familiei tale! Foarte frumoase pozele!

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULŢI ANI cu sănătate şi numai bucurii, alături de frumoasa ta familie!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!frumosi si plini de bucurii

    RăspundețiȘtergere