marți, 12 aprilie 2011

~~~~~~

Nu am mai scris prea mult pentru ca nu sunt intr-o stare excelenta . Iarna se incapataneaza sa ramana la noi si la gradinita am ramas fara lemne . Eu sunt o friguroasa si nu imi place deloc intarzierea aceasta nepoliticoasa a primaverii , mai ales ca pe noi dobrogenii ne obisnuise cu punctualitatea ei desavarsita .
Totusi pregatirile de Paste continua . Am facut o fata de masa , care imi place foarte mult pentru ca am avut multa rabdare cand am lucrat-o . Va voi arata poze alta data . Aveam o fata de masa cu motive pascale care era foarte frumoasa si s-a patat . Cum mie imi place sa reutilizez tot ce pot , am facut din ea o alta . Mi-a ramas un pic material si iata ce am facut :
Dap ! Sortulet ... Lui Andrei ii place sa stea pe langa mine la bucatarie si cateodata sa se joace de-a bucatarul . Are craticioare , cescute , farfurii ... un mic set de bucatarie . Ii place sa se joace cu el foarte mult . Mi se pare atat de haios .tongue
Este foarte incantat si de cand l-am terminat nu vrea sa il mai dea jos . Este foarte mandru .
Am inceput sa recitesc cartea Irinei Petrea . Acum vad lucrurile cu alti ochi fata de prima data cand o citeam . Atunci Andrei avea doar cateva luni ; acum are varsta despre care vorbeste ea in carte . E diferit .
Am facut comanda si la cadou . De abia astept sa vina .
Eh ! V-am facut rezumatul winking
Va doresc o seara frumoasa !
Va pupam !

5 comentarii:

  1. Ce bucătar simpatic! Poate îi faci şi bonetă de bucătar! :-) Şi cu un linguroi de lemn în mână....merge la "Românii au talent"!
    Sunteţi cu toţi o familie minunată! O plăcere să citesc aici despre voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Alexandru multumim !
    @ Loredana multumesc ! Cateodata ma apuca ;) :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohoooo....ce chef de chef ai acasa...tzucam bucatarul iscusit si pe mamica lui harnicuta!

    Faceti cozonaci si pasca si drob si toate cele? :D

    Va pup si va imbratisez cu mare drag!

    Daca te consoleaza cu ceva , la Timisoara e vreme de sfarsit de Noiembrie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuuuuuuu!!! Cozonac nu fac pentru ca noi nu prea mancam si ar fi o gramada de munca absolut inutila .Voi cumpara pentru ca la noi in familie cozonacul se face numai de Paste si ar fi ciudata masa de Pasti fara el deloc.Traditional de Paste voi face doar oua vopsite si friptura de miel .
    Nu ma consoleaza , dar cica trebuie sa ma obisnuiesc ca nici in mai nu va fi prea cald .
    Va pupam si va imbratisam !

    RăspundețiȘtergere