luni, 18 aprilie 2011

Floriile ...

... au venit spre marea noastra incantare cu mult soare . Dupa ce am petrecut prima parte a zilei prin curte precum soparlele care ies pe pietre sa se incalzeasca am plecat la plimbare cu masina .


Dezavantajul , cand mergem doar noi trei undeva , este ca niciodata nu suntem toti in fotografii .


Am pasat aparatul la tati si l-am lasat pe el sa se desfasoare .


Ati vazut vreodata cum se catara capritele cu iezii ? Daca nu ... iata ceva asemanator :



Trebuie neaparat sa mentionez ca pantalonii cu care eram eu imbracata sunt facuti de mine la "masina de cusuta " .
am gasit un melc mare de tot . I-am cantat noi ,dar nu a vrut sa iasa din casuta , asa ca l-am pus la loc in iarba .


Ne-am intors acasa si in timp ce tata pregatea gratarul noi ne-am jucat un pic .




Cineva i-a adus sotului un scuter ca sa i-l repare . Andrei este foarte incantat de el .



Va invit si pe blogul meu despre Delta sa vedeti cateva fotografii .
Saptamana frumoasa !
Va pupam !

4 comentarii:

  1. Ce copil mare si frumos si cuminte si destept si...Fara gluma acuma,chiar pare mare sau chiar este?!In sfarsit parca ne vine sa spunem ca seamana a primavara chiar daca mai bate vantul,chiar daca se mai pun norii!Oricum e mult mai bine si asta se vede si dupa felul cum va comportati.Pozele di balta sunt absolut superbe,iar stiuca mmmmmmmmmmm!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este marisor de acum . Asta cu primavara cam asa e . Te astept si acolo cu comentarii sa stii :D
    Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt momentele cele mai frumoase intr-o familie.La plimbare.Fara prea multe griji.:)In trei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da . Toata lumea este relaxata , avem ocazia sa ne bucuram unul de altul .
    Multumesc de comentariu si te asteptam cat mai des pe la noi :)

    RăspundețiȘtergere