duminică, 17 aprilie 2011

Imi place

In primul rand " la multi ani ! " tuturor celor ce au nume de flori .
La multi ani VIOLETA ! Sa iti dea Dumnezeu numai bucurii si tot ce iti doresti sa ti se implineasca !
Astazi este si ziua soacrei mele , Margareta .
Inca o data la multi ani tuturor !!!
 
Si acum ... imi plac( e ) :
- cartofii copti in jar . Cand eram prin clasa a IX a bunica locuia la matusa la cateva case distanta de noi . In fiecare zi de iarna ma astepta la pranz cu cartofi copti in soba . Mi-am adus aminte de asta acum pentru ca Andrei mi-a cerut cartofi si i-am copt in cuptorul cu microunde . Curat , repede , destul de bun , dar nu seamana cu ce mancam eu .
- leusteanul
- tufele de menta . Daca nu s-ar intinde atat de repede , mi-as pune si eu in gradinuta . Cred ca totusi o voi planta  intr-un ghiveci mai mare .
- cum arata carafele de sticla cu limonada pe masa din curte vara . De altfel imi si doresc foarte tare o carafa de sticla simpla , fara modele pe ea . Ca forma seamana cu un ulcior .

Imi plac foarte mult hainele Giuliei din acest videoclip . Acum nu as mai avea curajul sa le port insa acum vreo sase ani nu as fi ezitat .



2 comentarii:

  1. La mulţi ani de Florii, frumoşilor! Să vă fie viaţa...înfloritoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim ! La fel iti dorim si tie !

    RăspundețiȘtergere