miercuri, 20 aprilie 2011

Pana sambata ...

... mi-am propus sa nu mai deschid calculatorul meu si nici sa nu trag cu ochiul pe calculatorul sotului . De ce ? Pentru ca sunt dependenta ... cred , am multa treaba , pierd mult timp la calculator daca fac greseala sa intru "putin" pe blog sau forum . Ne vedem sambata . Sper sa reusesc !
Noapte buna!
Spor la treaba !


 Nu am reusit :( , dar faptul ca internetul merge foarte rau ma ajuta .Nu mi-am cautat decat cateva retete si mi-am verificat mail-ul . Sunt dependenta ... Va pup !
Spor la treaba ! 

5 comentarii:

  1. Ha, ha, ha, asa zic si eu in fiecare zi. Sper ca tie sa-ti iasa, spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...ei , hai fie precum zici,spor la treaba,evident ai si ajutoare...!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)Paste feritit va doresc!
    Eu de maine nu am liber pe calculator:).

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim !
    Imi dau seama ca esti tare ocupata . Noi vom fi doar noi trei asa ca treburile scad considerabil :) Paste fericit de asemenea va dorim si voua !

    RăspundețiȘtergere