joi, 14 aprilie 2011

Poezii happy

Eu pe Andrei am refuzat categoric sa il invat " Catelus cu parul cret " .Nu i-am zis aceasta poezie niciodata pentru ca numai cand ma gandesc la ea ma apuca nervii . Nu mi-a placut deloc cand eram mica si acum cu atat mai putin . Imi suna precum ticaitul unui ceas cand vrei sa adormi si parca iti suna in creieri .
In schimb am o poezioara care imi este foarte draga . Mama m-a invatat-o si o tin minte de cand eram micuta . Nu stiu de ce o asociez mereu cu o vacanta de la bunica , cu dude si cu o tricicleta de-a unei vecine care avea roata din fata alba cu buline rosii .
O spun impreuna cu Andrei mereu si lui ii place mult .
Varianta lui Diiutu happy
Pisicuta mea-i bonava
Are ghipa si raceala (rade strengareste ) ...pujal (=pojar)
Mi-a dat doptorulaughing reteta
Ca s-o pimb pe bishcheta
Bischeta a rupt ... coada ( iar rade ) roata
Si pesica a rupt coada
De atata supa-rare
A crescut una mai maaaaaaareeeeee .

In caz ca nu ati inteles :
Pisicuta mea-i bolnava
Are gripa si pojar .
Mi-a dat doctorul reteta
Ca s-o plimb pe bicicleta .
Bicicleta si-a rupt roata
Si pisica si-a rupt coada .
De atata suparare
I-a crescut una mai mare .
Andrei a cazut astazi si s-a lovit de canapea. Era cu tatal lui acasa . Cand cade eu l-am obisnuit sa il pup si totul trece ca prin minune . winking
S-a dus la tata-su :
- Pupaaaa-maaaaa!!!
- Du-te la ala care te-a lovit .
- Nu ma duc ca n-are guraaaa ... Tu ai gura . laughing

5 comentarii:

  1. Poezii, unele îmi trezesc şi mie amintiri neplăcute, mai ales că nu înţelegeam rostul lor de-a le şti pe de rost.;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am inteles de ce eram nevoiti sa fim precum papagalii . Eu lui Andrei doar i le zic si i le repet pentru ca ii plac . Am surpriza placuta ca le-a le retine .

    RăspundețiȘtergere
  3. ...dar cine te-a fortat?!In afara de vecinii tarii parca nu-mi mai amintesc,sau am uitat?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m-a fortat nimeni si nici nu am zis ca as fi invatat-o .Nu imi placea cand o auzeam pentru ca toti o stiau . Si in afara de vecinii tarii au fost multe altele , dar le-ai uitat tu . ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. aaaaaaaa ... cand vorbeam de papagali in comentariu ma refeream la poeziile de la scoala , cand toti trebuia sa le invatam pe de rost si de multe ori nici nu le intelegeam prea bine .

    RăspundețiȘtergere