sâmbătă, 23 aprilie 2011

Sambata roz ... in ajun de Paste

Astazi Beverly  ne propune o altfel de " Sambata roz " . Mai multe detalii pe blogul ei . Tot acolo puteti sa ii gasiti pe toti cei care participa la aceasta  provocare .
Cea mai frumoasa parte a pregatirilor pentru Paste , pe care intotdeauna o astept cu nerabdare pentru mine este vopsirea oualelor . Chiar daca acum se gasesc inclusiv oua vopsite in magazine , eu nu as renunta niciodata sa fac acest lucru .


Cu sapca lui tati in cap si cu sortul facut de mine special pentru pregatirile de sarbatori Andrei m-a ajutat din plin , mai ales ca ii place foarte mult sa stea cu mine la bucatarie .


Initial am fost un pic dezamagita de culoarea pe care o aveau ouale , dar dupa ce le-am dat cu grasime au devenit mai frumusele .


Nu m-am putut abtine si am decorat un ou cu tehnica servetelului . Daca nu as fi avut atatea de facut si as fi vopsit ouale joi , cum fac de obicei le-as fi pictat pe cateva .


Anul acesta a inceput un pic pe dos , vremea nu mi-a fost nici ea de prea mare ajutor si de abia in ultimile zile am inceput sa simt venirea sarbatorilor , asa ca nu am facut pregatiri foarte speciale . Pastele acesta il vom petrece in trei . Sper ca va fi frumos afara si vom face si o plimbare scurta .


Va uram sa aveti parte de tot ce va doriti , sarbatori frumoase si Paste fericit ! - desi probabil va voi mai face urarile acestea inca o data pentru ca doar v-am zis ca sunt dependenta de calculator si mai mult ca sigur nu ma voi abtine nici zilele urmatoare sa intru pe aici .
Spor la treaba !
Va pupam !
Sambata roz fericita !


5 comentarii:

  1. Paste fericit si lumint , dragilor! Va doresc mult bine si sanatate! Va imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Să aveţi un Paşte luminos şi binecuvântat! Hristos a înviat!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a inveselit puiul tau cu sapca intoarsa si sort cu puisori. Ha, acum imi dau seama... si eu sunt cu sortul la brau, ca am venit "numai un pic" la calculator... (Mai sunt si altii dependenti, vezi?)
    Eu va doresc ca de sarbatorile astea sa va fie bine, sa aveti liniste, vreme frumoasa si... ce mai vreti voi!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumim !
    Ina , si eu tot cu sortul lucrez cateodata la calculator .

    RăspundețiȘtergere
  5. Catrinel, totul este minunat. Andrei este un scumpel. Ce oua frumoase ati vopsit. Ati schimbat aranjamentul in bucatarie. Superb.

    Va pup.

    RăspundețiȘtergere