sâmbătă, 9 aprilie 2011

Sambata roz

Am fost foarte ocupata sa ... visez day dreaming . Visez la plaja cu nisip fierbinte , la o casa cu o camera de lucru pentru mine si o camera mare de joaca pentru Andrei , o bucatarie mare cu mult alb si culori calde pastelate  , la o gradina cu multe flori  ... La cate nu visez !?  Visesz in timp ce frec , spal , aspir si imi rearanjez totul prin casa caci si eu am intrat in vartejul curateniei de primavara , chiar daca ea se incapataneaza sa nu vina .
Beverly  sambata ne asteapta la " sambata roz " , iar mie imi place foarte mult sa particip in fiecare saptamana .


Pe acest iepuras l-am cumparat de la Vatra Dornei in 2007 . Am fost acolo pentru a ne petrece revelionul . Eram insarcinata cu Andrei de 4 luni . Din aceasta cauza este foarte special si imi este foarte drag .


Traducerile Google nu sunt cele mai reusite , iar eu nu am curajul sa ma aventurez a scrie in engleza . De aceea va rog sa ma scuzati daca nu intodeauna este usor sa cititi ceea ce scriu !
Sambata roz fericita !

6 comentarii:

  1. what a beautiful pink stuffed toy! love the flower vase too! Happy Pink Saturday!

    http://tea-diary.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks ! The vase is decorated by me . I used napkin technique ( decoupage ) . Happy pink Saturday too !

    RăspundețiȘtergere
  3. Uitasem cum este sa iti impunga pinkul retina... :-)))))

    Haios maimutoiul tau...
    Spor maxim la treaba si la visare....si tu esti mediteraneo? ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mediteraneo rau de tot :)))Visul tau oricum era mai frumos :D

    RăspundețiȘtergere