sâmbătă, 16 aprilie 2011

Sambata roz

Mai multe detalii despre "Sambata roz" aici  pe blogul lui Beverly .


Daca m-ati fi intrebat acum ceva vreme despre aceasta culoare as fi zis ca nu e pentru mine in nici un caz . Acum imi place mai ales la decoratiuni  . Ma linisteste si daca vreti sa vedeti cat de fain este rozul folosit cu grija si simt estetic vizitati acest blog . Mie imi place foarte mult .

 

Mi-am rotit privirea si am gasit . Pe masina mea de cusut era papiota de ata roz si cum putem fotografia orice , dar roz m-am jucat un pic .


Sambata roz fericita !
Va pupam !

2 comentarii:

  1. I wish I knew how to sew. Happy pink sat. <3, new follower

    RăspundețiȘtergere
  2. You make a lot of beutiful things without sewing . I expect you more often here ! :)

    RăspundețiȘtergere