miercuri, 27 aprilie 2011

Sarbatorile ...

... s-au dus si parca m-am trezit din amorteala . Pana acum cateva momente aveam o viteza prin casa de zicei ca alearga cineva dupa mine . A inceput sa fie frumos si pe la noi asa ca sunt plina de energie .
Inainte de Paste mi-am mutat " coltisorul de creatie " de la fereastra . Mi se parea cam trist biroul meu , mai ales ca lateralele sunt negre , asa ca am luat masuri .
Cu ajutorul unui sablon luat de pe internet am pictat fluturasii si crenguta . Sunt multumita de rezultat si imi place mai mult acum biroul meu .
O zi buna !
Va pupam !


6 comentarii:

  1. ...TI-A IESIT!!!!SUPER!Ei,zici ca vacanta te plictisea?!Cred ca-ti iese pe nas acuma,s-a facut si cald,puiutii vor afara si faci sssssspppppppppoooooooooorrrrrrrrrttttttttt!!!Dupa prrogram si ei si tu cred ca sunteti terminati.Vreau noutati si din balta,cred ca-i superba natura aia salbatica acuma:salciile,cuiburile cu pui sau doar oua,animalele...dar fara serpi!,padurea care-i de acuma verde,sunt sigura ca mugurii sau facut...frunze...ei na m-a apucat nostalgia si visarea.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc ! Nu vacanta m-a plictisit , ci faptul ca a fost sarbatoare si nu am putut face mai nimic .

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaaaaaaaaaaaa!!!!!!vezi ca si azi e sarbatoare

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti indemanatica....mi-ar place sa am si eu rabdarea si indemanarea ta!
    Sa aveti week end minunat! Si insorit! Pup gasca voastra!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc !
    Indemanatica poate sunt , dar sa stii ca mi-ar trebui uneori un pic mai multa rabdare ca lucrurile sa imi iasa si mai frumoase :D
    Si noi va pupam cu drag !

    RăspundețiȘtergere