marți, 26 aprilie 2011

Ziua mea ...

... nu incepuse prea bine si chiar puteam sa jur ca va fi un dezastru . Eram asa de trista si dezamagita ... in prag de depresie . Aproape de pranz lucrurile s-au schimbat cand sotul mi-a zis ca facuse planul pentru un gratar . Eu crezusem ca pleaca la pescuit si ma lasa singura . Fusesem asa de dezamagita . Glumise ... se prefacuse indiferent ca sa se joace . L-am mustruluit bine si i-am zis ca glume de astea sa nu mai faca ca eu sunt cu capul si slaba de inger happy
Poze ? Nu am . M-am distrat asa de bine si asa frumos a fost ca am si uitat de aparatul de fotografiat . Andrei s-a distrat foarte bine si el , chiar daca la un moment dat am crezut ca va pica in nasuc de oboseala . Ii lua pe fiecare la rand la joaca si era in centrul atentiei . A fost de-a dreptul fascinat de o domnisoara , pe care o urmarea peste tot . Ce sa mai zic ? Am avut o zi faina de tot .
Tineti minte ca v-am spus ce cadou imi doream . L-am primit deja de ceva timp .

Primul volum lipseste pentru ca il citesc . Prima impresie nu a fost chiar "waw!" , dar cred ca nu am avut eu starea pentru lectura si la inceput mi s-a parut un pic cam vulgara pentru gustul meu .
M-am cam saturat de stat degeaba . De maine merg la serviciu si peste cateva zile vin socrii .
Va pup !


10 comentarii:

  1. ma bucur ca ai primit ce ti-ai dorit.
    inca o data la multi ani

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    Fie ca Universul sa conspire in realizarea dorintelor tale!
    Eu iti citesc mereu blogul chiar daca nu scriu de fiecare data.
    Gasesc interesante scrierile tale.
    Multi ani inainte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult ! Ma bucur ca ... ma citesti .
    De ce sa nu recunosc ? Intotdeauna ma bucura cand imi spune cineva acest lucru .
    Te mai astept pe aici !

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani! sa fii sanatoasa si sa te bucuri de familia ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc ! Fetele cum sunt ? Mai bine ?

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani,cu multe bucurii,impliniri,sanatate.....iar lista este deschisa pentru a o completa tu.Sa citesti cartile cu placere.Te pupam cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult ! Si noi pe voi ! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multi ani luminosi pe cararea sinuoasa a vietii in incercarea fireasca de a fi pretuita de cei dragi, de cunoscuti, de oameni si mai ales de Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarut mana parinte ! Va multumesc frumos ! Sa dea Dumnezeu la toata lumea !

    RăspundețiȘtergere