marți, 3 mai 2011

Buna dimineata !

Nici astazi nu merg la serviciu ...
Dimineata Diiutzu dormea ca un pui de gaina pe mine . Inca doarme ... Au venit bunicii de la Iasi si a stat un pic mai tarziu , pana pe la vreo 9 si ceva . La el se simte . Eu de cand era bebe mic am fost stricta cu ora de culcare ; adica am pastrat aceeasi ora ( cu rare exceptii ) pentru ca am considerat ca asa este bine pentru el si in plus era foarte ok si pentru mine ... Aveam nevoie de o pauza , un pic de timp cu sotul meu si cum sunt mai mereu obosita la sfarsitul zilei si eu ma culc devreme .
Nu am facut nici o poza , dar mi-am promis ca incep de acum incolo . Pacat ca exact de ieri la noi vremea s-a facut urata si a plouat , iar acum este innorat .
Bunicii au venit incarcati de daruri : hainute si jucarii ... bine ... si dulciuri , dar am avut ochi vigilent si le-am confiscat . Buna a decis sa ii ofere cate o jucarie in fiecare zi , dar cupilul a stiut ce are de facut si i-a cam pacalit . Au fost un pic dezamagiti caci Andrei nu prea a dat mare atentie tuturor jucariilor . A fost super incantat de o trotineta , dar de robotul de care erau incantati cei mari el nu a fost impresionat . Le-am explicat ca lui nu ii place sa aiba jucarii la care sa se uite , ci vrea sa vada cum merg , sa apese , sa se joace . Robotul lumineaza , spune ceva , se invarte ... face zgomote ciudate si cam atat . Nici nu se poate juca cu el caci se misca ... Nu ii place . Lui acum ii trebuiesc si ii plac foarte tare jucariile educative , jocurile de constructii . Degeaba o jucarie este scumpa si foarte stralucitoare , foarte aratoasa daca nu ii pune imaginatia la incercare ( Andrei are din plin ) si nu poate sa se joace cu ea direct . Asa se intampla cand cei mari considera sfaturile celor mai mici nepotrivite din cauza " lipsei de experienta " :D
Oricum el este foarte bucuros de venirea bunicilor , iar eu ma topesc cand il vad cum se joaca cu bunul ; poate si din cauza ca eu nu am avut bunic si nici tata cu care sa ma joc . Promit ca voi face poze !
Va pupam !

2 comentarii:

  1. Cine a fost iesean ? Și eu am fost. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sotul meu este din Iasi si noi domiciliul il avem acolo . Cand va trebui sa mearga Andrei la scoala probabil ne vom intoarce acolo .

    RăspundețiȘtergere