sâmbătă, 21 mai 2011

Constantin si Elena

La multi ani tuturor celor care poarta numele de Constantin sau Elena!

Bunica mea avea acest nume. Mi-e tare dor de ea. A murit cand eu eram la liceu. Am multe regrete si imi pare tare rau ca de multe ori nu am avut rabdare sa o inteleg si sa o ascult. Era o femeie obisnuita, de la tara, dar totusi speciala. Ochii ei verzi iti spuneau tare multe, chiar daca nu vorbea. Matusa mea i-a mostenit si verisoara mea, Iuliana la randul ei. Bunica a reusit sa supravietuiasca unui razboi si daca aveai un pic de timp si rabdare iti spunea povesti minunate traite de ea. Imi este asa de dor... Sa o odihneasca Dumnezeu in pace!

Amestec un pic ciudat lucrurile, dar astazi este si ziua socrului meu si a varului meu. La multi ani!

3 comentarii:

  1. Dumnezeu s-o odihneasca pe bunica ta.

    Cat despre cei in viata, sa ti-i tina sanatosi si aproape.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...incerc,nu pot spune nimic,absolut nimic!!!!te iubesc mult!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina, multumesc!
    Mama... Nici nu cred ca e nevoie de prea multe cuvinte uneori! Si noi te iubim!

    RăspundețiȘtergere