joi, 12 mai 2011

Din zicerile lui Diiutzu

Mergeam pe drum spre casa. Amandoi de abia ne taraiam picioarele, eu obosita din cauza timpului astuia pacatos si a programului incarcat, el obosit de la joaca si raceala. Trecem pe langa o salcie batrana. Andrei:
-Mami, copacul asta este tist.
-De unde ai scos-o si pe asta?
-Ce mami?! Ce am scos?!
-De unde stii tu ca este trist copacul?
-Are frunze mici. N-are frunze mari.
-Chiar?!
-Aha!
La noi primavara a sosit tarziu si este mohorata si salciile inca nu au frunzele frumoase.
Andrei uneori nu il spune pe R, dar in cuvintele in care poate sa il spuna il accentueaza foarte tare.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Am cumparat pentru Andrei cartea "Primele lectii" 3-4 ani. Este mai mult un caiet de lucru. Este foarte faina si sunt foarte multumita de ea. Chiar am lucrat cu Diiutzu un pic ieri si lui i-a placut.
Imaginile sunt foarte frumoase, mi se pare bine structurata si cat am reusit sa rasfoiesc nu mi s-a parut exagerata asa cum am mai vazut altele cu niste cerinte nepotrivite varstei. Voi mai vedea totusi pe parcurs.
Am decis sa o iau pentru ca de la anul aici nu va mai fi gradinita si cred ca e bine sa lucram un pic sub forma de joaca, bineinteles, dar organizat.
Va pupam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu