marți, 24 mai 2011

Iar...

... am deviat un pic de la cursul meu obisnuit si incerc sa imi revin. Zilele de sarbatoare, in care nu am voie sa fac mai nimic ma cam fac nervoasa si imi pierd din ritm. Oare chiar asa e? Nu trebuie sa facem nimic? De exemplu pentru mine cusutul si crosetatul sunt lucruri care ma relaxeaza, ma bucura si nu le fac din obligatie sau ca pe niste treburi. Mi-ar placea tare mult sa pot face aceste lucruri in zilele de sarbatoare pentru ca nu m-ar distrage nimic altceva, as avea destul timp pentru ele si nu m-as mai plictisi.
Duminica ne-am plimbat cu barca, caci sambata ne-am plictisit foarte tare. Poze pun curand pe la-partizani
Sunt extrem de bucuroasa ca a venit vara si am dus repede, repede lucrurile groase in pod ca nu cumva sa se sperie si sa fuga iar.
Dau fuga sa imi termin treburile si poate macar astazi reusesc sa mai cos ceva.
Va pup!

4 comentarii:

  1. Catrinel te inteleg cu zilele in sarbatoare.Dar asta e nu se coase in aceste zile:)
    Eu de exemplu citesc, ma relaxez cu reviste,uite aceste zile sunt zile pentru a medita pentru suflet.Si-asa deschidem biblia destul de rar, iar aceste zile sunt binevenite..:)
    Astazi am reusit sa cos si eu putin dar sunt multumita.
    Iti doresc spor la cusut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate in legatura cu meditatia pentru suflet,dar stii cum e ... exact atunci am mancarimi parca la degete :D. Inca imi este greu sa citesc daca Andrei este treaz.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...incearca sa traiesti,(macar incearca),asa cum iti este tie cel mai bine fara sa-i deranjezi sau sa le faci rau celor dragi tie!Traieste-ti viata frumos si demn ,impacata cu sufletul tau si totul va fi OK!Micile placeri care-ti fac bine sunt putine,profita,nu-i lasa pe altii sa-ti ordoneze pana si sufletul,altfel te va
    "trai" viata pe tine si nu invers.Stii bine ca stiu ce zic!Si apoi cine zice ce-i bine si ce-i rau?!Sa fii atenta la intuitie (stiu ca o ai din plin) si-ti vei raspunde singura daca-i bine sau rau ce faci!Cu toata dragostea,din tot sufletul iti spun toate astea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama, cred ca doar aveam nevoie de o confirmare :)))) ca intuitia mea este ok.

    RăspundețiȘtergere