luni, 16 mai 2011

Ieri...

... a fost foarte frumos. Cred ca incepe sa imi placa luna aceasta. Pentru ca era asa de fain tata ne-a daruit o plimbare cu barca. Toata ziua am fost pe ape :)
 De cand Andrei s-a marit am reinceput sa simt la maxim bucuria iesirilor la plimbare. Este intelegator, nu se mai plictiseste si imi place foarte mult sa ii explic ce vede.

Ne-am bucurat din plin de absolut fiecare minut. Ca sa nu il incurce pe tatal lui i-am luat un varf de la o lanseta mai veche si s-a putut juca de-a pescuitul. El fiind atat de preocupat de "lanseta" lui si fiind cuminte eu m-am putut bucura de aparatul foto, bineinteles in permanenta cu o mana pe el.
 La un moment dat tati s-a indurat de ... funduletele noastre si a oprit un pic si am reusit sa ne dam jos.

 Mai nou Andrei isi dovedeste incapatanarea stand cu spatele cand vreau sa ii fac poze. Imi ia ceva vreme sa il conving sa se intoarca. Zambetul pe care i-l surprind merita toata stradania mea.

Mai multe poze din plimbarea noastra veti gasi AICI  - pe celalalt blog al meu, care este despre satul in care locuim, despre Delta Dunarii. Am facut niste poze de care eu sunt foarte incantata.

Am fost cam fugitiva pentru ca sunt foarte obosita si nu ma pot concentra cu Andrei langa mine care are o tona de intrebari de pus pe minut, in afara de ce-urilor,care au devenit absolut normale in aceasta perioada. Daca nu ma intreaba ceva sau nu imi povesteste; cu ochii gingasi si cu o voce mieroasa imi declara dulceag : "Mami te iubesc foaRRte mult!" si ma strange in brate.
Va pupam!

6 comentarii:

  1. ...lebada este un inger iar decorul ,clar un colt de rai,mai mult nu pot spune,cuvintele-s sarace ,nu pot cuprinde tot frumosul de-adreptul divin!
    Baietelul?!o frumoasa parte din frumosul colt de rai!
    Nu pot posta comentarii pe"Delta Dunarii"

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos! Plimbare cu barca... ce fain! Andrei ştie cântecelul cu "Pescarul amator"? Ce-l mai fredonam în copilărie, dar nu aveam unde să pescuiesc...
    Vă doresc tuturor numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama, nu stiu de ce nu poti comenta pe celalalt blog. Eam sigura ca iti vor placea pozele.
    @Alexandru, Andrei inca nu stie cantecelul, dar l-am auzit pe sotul meu fredonandu-l :D.
    Multumim! La fel iti dorim si noi!

    RăspundețiȘtergere