duminică, 1 mai 2011

Imi place ...

Astazi este duminica , deci ziua cu "imi plac ( e ) "
1 . Charlotte's web - este un film foarte frumos cu animale . Copiilor sigur le place si adultii vor fi cuceriti . Eu am cam plans la final .Este pentru prima data cand am iubit paianjenii . Mi-am adus aminte abia acum de el , chiar daca este de cativa ani pentru ca Andrei se uita la el . Pana acum era micut si se plictisea .
2. Sa ii citesc lui Andrei povesti . Pana acum nu avea rabdare sa stea sa asculte , dar de ceva vreme in fiecare seara pana isi bea laptele ii citesc . Intotdeauna mi-a placut imaginea aceasta cu un parinte care ii citeste copilului inainte de culcare si eram un pic dezamagita ca Diiutu nu vrea acest lucru .
3. Puii de animalute ... cel putin majoritatea dintre ei ca nu prea imi plac serpisorii
4. Ness - ul fierbinte si dulce .
Daca nu ati ascultat vreodata aceasta melodie se merita sa o faceti acum si sa nu va lasati inselati de aparenta ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu