vineri, 27 mai 2011

Inspectie in gradina

Am mai facut eu cateva fotografii in gradina, dar de fiecare data cand ma hotaram sa le pun ceva se intampla si numai reuseam. Intre timp toate au crescut si unele dintre ele au inflorit tare frumos.
Sunt foarte fericita ca levantica a rezistat foarte bine peste iarna, a crescut spectaculos si anul acesta ma va bucura cu flori. Ii ador culoarea si parfumul. De abia astept sa fac saculete parfumate si buchetele.
Floricelele acelea albastre nu stiu ce sunt, dar imi plac foarte tare. Am strans seminte anul trecut si in primavara le-am semanat.
Va doresc un sfarsit de saptamana minunat!

3 comentarii:

  1. ce bucurie pt tine cu asa flori frumoase. sa le ingrijesti cu drag.
    si florilor le sta bine cu o alta floare, adica tu

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase floricele! Ce bine ştiu ele să ne înfrumuseţeze viaţa!

    RăspundețiȘtergere