duminică, 8 mai 2011

La multi ani Andrei !

cateva ore ...

La multi ani copilul meu drag! Sa iti dea Dumnezeu multa sanatate, fericire si macar un dram de noroc!

cateva luni ...

Te-am iubit din prima clipa cand am realizat ca te voi avea, insa nu am stiut ce inseamna acest lucru cu adevarat . Tu m-ai invatat ce inseamna sa iubesti la maxim si ca orice sacrificiu este un fleac cand vine vorba de un sufletel curat ca al tau.

1 an ...
 A te iubi pe tine este cea mai mare binecuvantare. Acum inteleg ca dragostea aceea calda plina de duiosie chiar exista si nici un parinte nu exagereaza cand vorbeste despre ea.

1 an si un pic ...
Mami te iubeste tot timpul! Asa cum iti spun de fiecare data... eu te iubesc si cand esti cuminte si docil, dar si atunci cand faci strengarii, te incapatanezi, esti indaratnic si imi pui rabdarea la incercare!


2 ani ...
Am avut emotii de tot soiul in acesti ani. Am asteptat cu nerabdare si parca simteam ca nu mai vine ziua in care sa te tarai, in care sa mergi, sa vorbesti, sa mananci singurel si acum iata-te :

3 ani fara o zi :)
Acum le faci pe toate si inca mai avem atatea de trait impreuna!
La multi ani! Te iubim din tot sufletul !!!

11 comentarii:

  1. LA MULTI ANI,cu multe bucurii,sanatate,noroc,.....iar lista te las pe tine sa o mai completezi.Va pupam dulce.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim foarte mult! La fel si voua va dorim! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULȚI ANI! PENTRU SCUMPUL VOSTRU ANDREI

    RăspundețiȘtergere
  4. Să crească frumos,sănătos şi deştept!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani, Dei mic si frumos! Multa sanatate, noroc si tot ce vrei tu! Multa sanatate si voua dragilor, sa-l cresteti mare si frumos! Abia astept acum povestile lui Andrei de cand "era el la 3 ani", ca pe ale mamei lui le stiu. :)))Petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim din suflet! La fel va dorim si voua!
    @Iulia, "cand aveam eu tri ani" era tare frumos :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. LA MULTI NAI!OARE CAND A TRECUT TIMPUL?!CAND ERA MAMI DE TREI ANI?!CAND A FACUT DEUTU TREI ANI?!DE CE SI SENTIMENTUL DE IUBIRE COPLESESTE?!VA IUBESC DIN TOT SUFLETUL MEU,COMORILE MELE,MA ROG LA DUMNEZEU PENTRU VOI SA VA DEA SANATATE,LINISTE SUFLETEASCA SI NOROC!AM PUS SI OCHELARII CA SA VAD POZELE SI TRANSFORMARILE "BIBINE"

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, sa-ti traiasca sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  9. scuze, mii de scuze..
    m-au super emotionat vorbele tale. ai perfecta dreptate.
    la multi ani deiului, sa fie sanatos si voi sa-l ajutati in tot ce va face

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ai de ce sa iti ceri scuze Veronica! Eu stiu cat esti de ocupata... nu a trecut atat de mult timp incat sa uit cum era imediat dupa ce am nascut :)
    Multumim! Sa va dea si voua Dumnezeu multa sanatate si multi ani!
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere