marți, 17 mai 2011

Ratuste

Femeia de serviciu de la scoala i-a daruit lui Andrei doua ratuste. Noi chiar daca locuim la casa avem un mare dezavantaj- curtea foarte mica, dar loc pentru doua rate gasim :D. Sunt minunate, micute si galagioase. Il cauta pe Andrei tot timpul si daca le dam drumul pe jos alearga dupa el. Sa nu va inchipuiti ca sunt tare mari. De abia astazi au iesit din clocitoare. Le-am pus intr-o cadita de plastic si in majoritatea timpului se chinuie sa gaseasca o solutie sa iasa de acolo. Sunt niste dezertoare:))) Mie imi sunt foarte dragi. Desi puisorii de gaina sunt frumusei mie nu imi plac asa de mult cand se maresc, dar ratele dintre pasarile de curte sunt preferatele mele. De aceea am acceptat imediat cand mi-a zis tanti Chivuta ce are de gand sa ne daruiasca.
Andrei, chiar daca nu se indura sa se desparta de ele a adormit caci este foarte obosit.sunt absolut sigura ca primul lucru pe care il va face cand se va trezi este sa se duca la bobocei. Poze le fac mai tarziu, cand se trezeste poznasul meu mic.
Acum am o noau ocupatie :))) Caut si nume pentru ele si sunt deschisa la sugestii :))))
Va pupam!
Dupa-amiaza  frumoasa!

P.S. Astazi pe la-partizani.blogspot avem lopatari :D

2 comentarii:

  1. ma bucur ca aveti indeletniciri interesante!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cainele pe care il avem este prea mare pentru Andrei. Unul mai mic nu putem lua caci nu este de acord sotul. Motanul nostru a fugit... Cred ca daca ai cum sa ingrijesti un animal(ma refer mai ales la spatiu) este foarte bine pentru copii.

    RăspundețiȘtergere