sâmbătă, 28 mai 2011

Sambata roz




Multi spun ca nu le plac florile taiate. Mie imi plac si ador sa am in casa multe vaze cu buchete imense de flori. Cand eram mica imi doream sa fiu invatatoare pentru a primi flori de la copii.
Acum ma bucur de florile primite de la copiii de la gradinita. Nu am destul spatiu de gradina ca sa pot avea destule flori sa imi permit sa tai din ele.

Many say they do not like cut flowers. I like and love to have many vases in the house with huge bouquets of flowers. When I was little I wanted to be a teacher to receive flowers from children. Now I enjoy the flowers from the children in kindergarten. I do not have enough space in the garden so I can have enough flowers to allow me to cut them.
Happy birthday  to Pink Saturday!!! 

14 comentarii:

  1. foarte frumoase floricelele tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful!
    Visiting from Pink Saturday!
    Blessings

    RăspundețiȘtergere
  3. Multmesc Loredana! Ma inveselesc foarte tare. :)

    @Bethe welcome! Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt una din acele persoane care iubescmai mult florile in ghivece, catrinel.:)
    Dar probabil ele sunt date de Cel de Sus sa ne inveseleasca oricum.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt o mare iubitoare de flori in ghivece. Daca as avea conditii potrivite pentru un numar mare de flori mi-as transforma casa in... jungla:))), dar imi place sa am flori si in vaza. Adica nu ma deranjeaza sa primesc flori taiate si nici sa tai din gradina pentru a ma bucura de ele si in casa. Ce e drept cand sunt putine nu ma indur sa le iau din gradina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Happy Pink Saturday Birthday !! What lovely post. Please feel free to come on over and visit my blog http://laraslovelycreations.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Thank you and welcome to my blog!

    RăspundețiȘtergere
  8. Aha! :D Este un baietel la gradinita caruia ii place foarte mult sa imi aduca flori, mai ales ca eu m-am bucurat de fiecare data si am si aratat-o :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase flori!
    Fără să fiu răutăcios, mă întreb: cum poate cineva să spună că nu iubeşte florile? Cered că cei care spun aşa au o...problemă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Such pretty pink flowers.
    Happy PS birthday
    JJ

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandru, eu cred ca si cei carora nu le place muzica sau animalele tot cu probleme la mansarda sunt. :))) O seara frumoasa!

    @JJ thanks and welcome!

    RăspundețiȘtergere
  12. I love and enjoy flowers anywhere. I cut a lot of mine to have in the house. They tend to give off a nice fragrance.

    RăspundețiȘtergere