miercuri, 18 mai 2011

We Did It! Wednesday

Aici gasiti mai multe detalii despre "We Did It! Wednesday". Ideea este ca in fiecare miercuri sa prezinti ceva ce ai facut. Poate fi ceva cusut, pictat, gatit, orice. Este o buna ocazie pentru mine sa ma motivez sa fac cate ceva in fiecare saptamana si sa mai organizez cat decat postarile. In plus am mai facut unele lucruri, dar nu le-am fotografiat.
Am facut acum ceva vreme o pereche de pantaloni pentru Andrei.

Here you can find more information about "We Did It! Wednesday". The idea is every Wednesday to present something that you did. It can be something sewing, painting, cooking, whatever. It is a good opportunity for me to motivate me to do something every week and order the posts on my blog. I did some things but I did not photographed them.
I made some time ago a pair of pants for Andrew.


Am folosit o pereche de blugi de ai mei, pe care nu ii mai purtam. Andrei le spune "pantaloni de servici".

I used a pair of my jeans, which I do not wear. Andrew tells them "work pants".  
Am folosit ca tipar o pereche mai veche de a lui. Sunt simpli, fara fermoar si buzunare in fata deoarece inca nu ma simt in stare sa trec la lucruri mai complicate.

I used his old pants for sewing pattern. They are simple, without the zipper and pockets in the front because I do not yet feel able to make things more complicated.

2 comentarii: