miercuri, 25 mai 2011

We Did It! Wednesday

In ultimul timp am lucrat foarte putin cu servetelele, chiar daca imi place foarte mult decoupage-ul. Cu toate acestea am mai facut ceva.
 Este un ceainic de metal de 500 ml, care era agatat de un gard la vecina noastra. Era foarte mudar si vechi. Nu am rezistat si l-am cerut. Imi plac ceainicele de orice fel.

Lately I've worked very little with napkins, even though I really like decoupage. However I did something.
It is a metal teapot, 500 ml, which was hanging from a fence at our neighbor. It was very dirty and old. I could not resist and I asked him. I love teapots of all kinds.

Pentru a-l decora am folosit vopsea acrilica si servetel. Este a doua incercare. Initial am vrut sa fac ceva cu trandafiri, romantic, shabby chic dar nu am fost prea multumita cu ce a iesit.
Acum imi place. Am vrut sa il folosesc pentru a uda florile din glastrele mici, dar cred ca este potrivit si ca vaza. Asa-i?

To decorate it I used acrylic paint and napkin. It is the second attempt. Initially I wanted to do something with roses, romantic, shabby chic, but I wasn't too pleased with what it came out.
Now I like it. I wanted to use it to wet the flowers from small vases, but I think it can be used as a vase for cut flowers. Right? 




10 comentarii:

  1. Ar fi bine sa ne povestesti odată de la cap la coada cum procedezi.:)
    E frumos.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am propus sa fac acest lucru si la urmatoarea lucrare voi incerca sa fac un tutorial cu poze.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte draguta cianico-vaza-stropitoarea ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe langa faptul ca e tare frumos e si multifunctional,vorba Inei:)...

    RăspundețiȘtergere
  5. subscriu la ce s-a spus ...Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi place ce ti-a iesit. de unde cumperi tu servetelele astea frumoase?

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place tare mult! Frumos! Chiar ca ii sta mai bine ca vaza!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc! Am inima cat un cozonac dintr-ala frumos crescut de al bunicii :))
    Cristina, servetelele le-am cumparat mai demult de pe www.casaretro.com . Eu am fost foarte multumita de ei. De acolo mi-am luat si adezivul special. Servetelele sunt mai scumpicele decat cele obisnuite, dar m-a incantat ca nu esti nevoit sa cumperi un pachet intreg.
    Inca o data multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place, e bine ca iti curg ideile!, e romantic!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca iti place. De as avea chef pe masura ideilor care imi vin :D

    RăspundețiȘtergere