marți, 10 mai 2011

Ziua lui Diiutzu-partea a II a

Desi dupa-amiaza a fost foarte frig mie mi-a placut foarte mult si ne-am simtit excelent.
Pe Andrei nu l-am culcat la pranz si din cauza aceasta pe la ora 18:00 s-a intamplat asta:


Se uita la  videoclipul celor de la Fly project si fredona si a adormit. Deoarece era prea devreme pentru a-l culca pentru noapte si prea tarziu pentru a dormi de amiaza a trebuit sa gasim rapid o solutie. Adi i-a dat telefon unei cunostinte de-a noastre care isi face o pensiune cu microferma si l-a rugat sa ne primeasca in vizita ca sa vada Diiutzu animalutele.


Acolo tipul a amenajat un loc in care turistii sa poata pescui. Sotul meu este un adevarat pescar (datorita acestui lucru ne-am si cunoscut) si vad ca si cel mic ii calca pe urme. Singurul dezavantaj a fost frigul, dar am trecut peste caci Andrei era asa de incantat!


Pana acum nu a mai pescuit cu tatal sau pentru ca era prea micut. Nu are prea multa rabdare sa stea intr-un loc, dar este mai ascultator si mai sigur pe picioare happy .


Nu va pot spune cat de emotionati si incantati eram cu totii, cand Adi l-a ajutat sa scoata pestele si acesta se zbatea. Sotul meu nu este un tip care sa se exteriorizeze, dar am fost atat de incantata sa il vad cum ii straluceau ochii de bucurie si mandrie, de ce nu?


A foat o dupa amiaza excelenta si ne-am distrat minunat in trei.


Am facut foarte multe poze si imi este foarte greu sa aleg pe care sa le pun si pe care nu. A reusit sotul ,spre marea lui incantare, sa ma prinda fara ochelarii de soare si cu parul desfacut. Cu ocazia aceasta am descoperit si eu cat este de lung. laughing


Va urma si partea a treia!big grin
Va pupam!

4 comentarii:

  1. si am mai vrut sa-ti spun ca esti frumoasa; cam trista si usor melancolica in poze, dar frumoasa...

    RăspundețiȘtergere