miercuri, 11 mai 2011

Ziua lui Diiutzu-partea a III a

Aceasta este ultima parte. Pentru ca mi-am dorit altceva de fapt pentru ziua lui andrei si nu am putut realiza am decis sa il sarbatoresc si la gradinita.


Din pacate a fost vreme foarte urata luni cu vant si ploaie si nu a venit decat un copil. Ma mai amagesc cu gandul ca Andrei este inca micut si inca mai am timp sa ii organizez ziua de nastere pe care o visez si sa o fac asa cum imi doresc si isi va dori probabil si el.


Desi a fost numai un copilas s-a distrat foarte bine pentru ca a putut sa se joace cu baloanele. Acasa nu se poate juca cu ele pentru ca sotul meu seeee... teme de ele. E greu de crezut ca ditamai barbatul se teme de asa ceva, dar asta e.


Am fost in vizita la copiii mari,care il iubesc foarte tare pe Andrei si i-au cantat "La multi ani!" .
Diiutzu a fost emotionat si fericit.


Am avut un tort si la gradinita. Doamnele profesoare au zis ca a fost foarte bun.
Asta a fost trilogialaughing zilei de nastere a lui Andrei.
Va pupam!

3 comentarii:

  1. ...frumusetea mica si fericita si obosita si ...uneori suparata sau nervoasa!!!!stii,din pestele ala parca as manca si eu un pic!nici nu stiu ce sa comentez mai intai!!!!intelegi cred ca-s incantata iar printre randuri stii exact ce vreau sa zic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fara a-mi cauta motive pentru neglijenta mea , revin cu urarea intarziata pentru prichindelul nazdravan si spun "La multi ani cu sanatate!".
    De multe ori in viata scenariile mintii nu sunt aceleasi cu scenariile vietii!
    Va imbratisez cu mult , mult drag! Mi-au placut fotografiile , minunate ,iar tu , Catrinel draga , arati exceptional! :)
    Pupici voua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vii la noi si poate ai norocul sa mananci un peste prins de Andrei :D

    @ Multumesc foarte mult Ana-Maria! Te pupam!

    RăspundețiȘtergere