luni, 9 mai 2011

Ziua lui Diiutzu - prima parte winking

Dupa cum stiti ieri a fost ziua lui Andrei.
Desi nu am planificat am petrecut ziua lui Diiutzu in mai multe feluri. A fost foarte frumos.
Va rog sa ma scuzati pentru calitatea pozelor, dar am un copil tare miscatorbig grin


Am petrecut acasa cu bunicii de la Iasi. Din pacate vremea nu a fost deloc prielnica si a trebuit sa stam mai mult in casa, dar ne-am adaptat.


Lumanarele de pe tort faceau scantei foarte frumoase,insa Andrei s-a speriat de ele. Tot din cauza scanteilor se reaprindeau asa ca a avut ceva de furca cu stinsul lor.

S-a cam enervat laughing dar i-a trecut repede.


I-am si cantat. Chiar daca semanam cu cantaretii din Bremen (cred ca stiti povestea laughing ) Andrei a fost emotionat si s-a bucurat.
Cam atat deocamdata. Mie dupa-amiaza mi s-a parut mai frumoasa si m-am simtit extraordinar, dar despre asta mai tarziu. winking
Pupici!

6 comentarii:

  1. UUUUUUUUFFFFFFFFFF,LAS'CA MA FAC EU DE 4 ANI,O SA VEDETI CA-MI APRIND SI-MI STING SINGUR LUMANARELELE,N-AM SA FIU EU TTTTOOOOOOOOTTTTTTTTT MICUT!!!!DULCELE DE DULCE,PPPPUUUPPPP

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa hahahaha!!! Ce comic e Deiul cel viteaz cand se sperie de lumanari!!! Frumos tort, precis a fost si super gustos!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! ce frumusete de baiat aveti! sa creasca mare si sa va aduca numai bucurii! e tare frumos si simpatic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Iuli a fost gustos. Daca vrei sa stii ca mai am in frigider :)))
    Multumim, Loredana !

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI! pui mic!
    Cu intarziere vin si sa iti urez sa fii sanatos si sa aduci parintilor tai numai bucurii.Fie ca tot ce e bun sa se implineasca pentru tine si norocul si fericirea sa te poarte ,mereu , pe brate!Te imbratisez , Andruska draga si iti sarut nasucul si obrajorii!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andrei iti spune "mutzumesc! Eu am tei ani!".
    Te pupam!

    RăspundețiȘtergere