marți, 7 iunie 2011

Am senzatia ca...

... timpul parca a luat-o la galop si eu raman in urma. M-am bucurat atat de mult ca avenit vara, dar parca am o teama ca va fi prea scurta sau asa mi se va parea.
Astazi mi-am dat seama ca au trecut 10 ani de cand am terminat clasa a VIII a si am dat examenul de capacitate. Am fost a doua generatie care a dat acest examen (sub aceasta denumire) si prima generatie careia i se facea repartitia la liceu pe calculator. Ce emotii! Ce stres! Ce bucurie si ce mandrie ,cand am intrat la liceul mult dorit, la care se intra greu si doar daca aveai medie foarte buna!
Multa bafta tuturor celor care dau examenul anul acesta!
Va pup!

3 comentarii:

  1. sarut cu multa dragoste "batranica"!!!Trecerea timpului prea repede cum zici este doar senzatia noastra,profita cat poti pentru ca "repede"sau "incet"el tot trece...ca maine te vei vedea soacra,desi acuma ti se pare ca spun tampenii dar nu-i deloc asa,crede-ma.

    RăspundețiȘtergere
  2. wau! cat de tanara esti!eu fac 15 de la terminarea liceului si 10 de la terminarea facultatii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Dap, mama :D
    Loredana :))) cand imi spun varsta de fiecare data lumea face ca tine "waw!". Acum nu stiu daca din cauza ca arat mult mai in varsta sau din cauza felului cum sunt si gandesc :D Mie imi place a doua varianta. Oricum de cele mai multe ori evit discutiile despre varsta mea.

    RăspundețiȘtergere