sâmbătă, 25 iunie 2011

Bine v-am regasit!

Astazi am ajuns si noi ACASA!!! Suntem cu totii foarte obositi, dar suntem extrem de multumiti si fericiti ca in sfarsit suntem iar acasa. Eu am terminat de despachetat si am dat o fuga pe blog sa imi anunt... intoarcerea.
Socrul a facut operatia si se simte ok deocamdata. Ne-am plimbat, am facut lucruri noi (mai mult Diiutzu) si am avut un program incarcat de vizite si plimbareli, dar per total statul la oras nu ne-a priit nici unuia dintre noi si am fost foarte nerabdatori sa ne intorcem la "casa noastra adevarata"- asa ii zice Andrei.
Va pupam pe toti si de maine incep sa va aduc mai multe vesti!
O seara buna!

3 comentarii:

  1. Hai mai Catrinelule ca te cautam in fiecare zi pe aici. Bine ai revenit!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe! Bine ati revenit gasca de plimbareti! Astept sa povestiti nazdravaniile ce le-ati facut pe la Iasi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim Ina! Am lasat in ceata plecarea noastra ca nu am vrut sa stie hotii cu exactitate cand suntem plecati :)))

    Incep acus sa povestesc Iuli :D

    RăspundețiȘtergere