luni, 27 iunie 2011

Iasi 2

Daca nu as vedea florile inflorite in gradina si nu as sti ce data este as spune ca la noi este toamna. Bate foarte tare vantul si ploua intruna... pacat. In cateva zile va veni si vremea frumoasa si ma voi bucura de soare si imi voi incarca bateriile caci ale mele sunt baterii solare si daca nu e senin nu functionez la capacitate maxima.
V-am promis si partea a doua a plimbarii noastre la Iasi si ma tin de promisiune.
Desi prima data eu am ajuns in Iasi acum patru ani si ceva si de atunci am mai fost de cateva ori, nu am vazut teiul lui Eminescu. Pentru mine a fost ca si cum n-as fi trecut pe acolo. De data aceasta n-am mai ratat ocazia.

Unii spun cum ca de fapt nu ar fi chiar acesta teiul, dar iti creeaza un sentiment interesant daca te gandesti cine si cand a trecut pe acolo... Eminescu si... Andrei :)))

 Cu o zi inainte fusesem in cealalta parte a parcului si am iesit nauca din cauza galagiei si a agitatiei de acolo. Desi era loc de joaca si foarte "distativ", mie mi-a placut mult mai mult aici si l-am simtit pe Andrei mai linistit si la fel de multumit pot spune.

S-a jucat foarte frumos cu niste copilasi. Au plantat impreuna seminte ca sa creasca copaci, au vazut veverite si au vorbit. Toata lumea se mira cand afla varsta lui Andrei pentru ca vorbeste foarte corect. Va dati seama ce mutra aveam si ce piept bombat.
 Eu am fost multumita caci aici chiar a socializat cu copiii; adica au vorbit, s-au jucat impreuna, au interactionat. La locul de joaca era mai mult o "lupta pentru supravietuire". Se impingeau care sa ajunga primul la topogan, primul la leagan si tot asa. Mamicile erau toate ciufulite si incordate. Bineniteles ca fiecare alege ce ii place.
Am mai fost si dupa aceea cu Andrei in Copou, dar nu am facut poze.
Mie orasele nu prea imi plac, dar Iasul mi se pare special si frumos. Poate sunt doar subiectiva, dar se afla pe primul loc in topul preferintelor mele deocamdata.
 Imi place foarte mult Palatul Culturii.

 Casa Dosoftei


Noi am stat cam o saptamana pe acolo, dar nu intotdeauna am fost inspirata sa fac fotografii. Data viitoare incerc sa fac mai multe.
Va pup!

2 comentarii:

  1. Măi, frumoşilor, dar ce plimbare frumoasă aţi făcut! Şi ce poze frumoase. Nu mai ştiam cum arată teiul lui Eminescu, pt că nu l-am mai văzut cam de multă vreme.
    Îmi doresc să mai dau o fugă prin târgul Ieşilor, pe care nu l-am mai văzut de vreo...19 ani! Cam mult!
    Să aveţi o vară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu acum l-am vazut pentru prima data.
    Sa inteleg ca si tie iti place Iasul :D
    Daca va continua vremea sa fie asa cum e acum vom avea o toamna si nu ma incanta deloc :)eu totusi sper ca urarea ta sa se implineasca.

    RăspundețiȘtergere