duminică, 26 iunie 2011

Iasi

V-am zis ca socrul meu are cateva probleme de sanatate. Pentru operatie ei au optat pentru un spital privat. Stiu ca in general sunt pareri pro si contra la acest capitol insa eu am ramas foarte placut impresionata. Cand intri ai impresia ca ai nimerit intr-un hotel si numai numele diverselor sectii tradeaza ca este un spital. Conteaza foarte mult moralul atunci cand esti bolnav si faptul ca totul in jurul tau este foarte curat si frumos te ajuta.
Cat a durat operatia soacra mea si-a dorit sa fie acolo asa ca eu si Andrei am insotit-o. La un moment dat Andrei s-a plictisit si am iesit un pic pe afara.

Pentru ca la Iasi nu puteam sta afara toata ziua cum eram obisnuiti, in fiecare seara cand se "racorea" trebuia sa cautam ceva de facut cu Andrei pentru ca era nervos, plictisit si voia la "casa lui adevarata". Am fost  la un loc de joaca din Copou.

O adevarata nebunie... Multa lume, multi copii, multa galagie si daca speri ca iesi de acolo relaxat te inseli amarnic. Eu am plecat ametita de cap si cu nervii pusi serios la treaba. Cu toate acestea eram foarte bucuroasa caci Andrei s-a simtit bine si a facut lucruri pe care aici nu ar avea cum sa le faca.


A vrut sa se dea cu barcutele in forma de lebada si tatal lui ii zice: "Bine mai tata! Noi venim din Delta unde ne plimbam cu barca de ne iese si pe nas si tu ma pui acum sa platesc sa te plimbi cu... lebada ?!" :))))

Din parculetul acela a incercat de toate si a fost foarte incantat. S-a dat cu trenuletul.

Ne-am distrat foarte tare de mutritele pe care le facea cand l-am dus sa se dea in corzile elastice (cred ca asa se cheama). Nu stia initial ce i se intampla si era panicat, dar ne vedea pe noi zambitori si incantati asa ca statea totusi linistit.

Dar cand a inceput sa se ridice de la sol usor, usor se relaxa si ii placea.

 Cand a ajuns in aer a decis ca este foarte "distativ".

Partea a doua probabil va fi diseara caci nu cred sa am rabdare pana maine :D Mi-a lipsit foarte mult blogul, comentariile voastre si sa scriu aici.
Va pup!

4 comentarii:

  1. wowow, esti aici aproape de noi. va pupam si va imbratisam cu drag.
    e un dulce andrei in corzile elastice. cat despre lebada, sa-i faca tati si lui o barcuta in forma de lebadac :))
    sper ca e bine socrul tau

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost Veronica caci ieri ne-am intors. Cand am trecut prin Vaslui chiar ma gandeam la voi :D Socrul este destul de bine dupa operatie, dar mai are cateva probleme care trebuiesc rezolvate.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...daca mai incercati mult cu experiente gen "dat in corzi"sa nu plangi ca baiatul vostru va fi incantat de planorism,parasutism etc,atuncea sa va vad ce si cum ve-ti proceda,acestea-s lucruri care se tin minte si plac baietilor(si nu numai)!Oricum fff frumos si-s bucuroasa ca baiatul e un curajos!

    RăspundețiȘtergere
  4. vom sta cu nodul in gat, dar ne vom lauda la vecini :))))

    RăspundețiȘtergere