duminică, 12 iunie 2011

Imi place...

Imi plac(e):
- mirosul de paine de casa. Am de ceva timp un aparat de facut paine, dar nu l-am folosit. O data a fost de ajuns sa il incerc si m-am indragostit de facut paine de casa. Sunt incantata de cum miroase in casa cand se coace si are un gust tare bun.
- trandafirii galbeni
- animalele de plus mari... foarte mari. Cand eram mica nu ne-am putut permite sa luam unul asa ca atunci cand lui Andrei i-a aparut primul dintisor i-am cumparat un urs imens. Abia acum Andrei a inceput sa se joace cu el si mi-a zis ca il cheama URS.
- bratarile de argint dintr-acelea fixe si mari sau dintr-acelea subtiri, dar multe si sa zdrangane un pic :D



Duminica frumoasa!
Va pupam!

Un comentariu:

  1. ...ooo bratara sau...poate doua mari si fixe exista deja ,depinde cand vom reusi sa ne-ntalnim sa le poti lua,spun 1 sau 2 pt.ca depinde cate din 3 iti vor placea!!!!
    Floricica cea-mai-cea lipseste din decor!!!!

    RăspundețiȘtergere